Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#28114Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2018, před 6 lety

Míla Patočková

Znění stížnosti

Balík mi měl být doručován dle sms v čase 11-13 hodin. Řidiči jsem se pokoušela dovolat v 11:42 jestli už je poblíž, nebral telefon. Druhý pokus o telefonát byl v 13:30, což už bylo po uvedeném čase doručování. Celý den jsem doma a zvonek nám funguje (měla jsem další 3 návštěvy, které bez problémů zvonily). V 16 hodin mi přišla sms, že je zásilka připravena k vyzvednutí v PPL ParcelShopu.
Co se týče PPL, nikdy jsem neměla špatnou zkušenost, až nyní. Na výdejním místě mi obsluhující pán sdělil, že ukládání zásilky je možné až po domluvě s řidičem, což se nestalo.
Doufám, že bude řidič řádně potrestán. S takovým přístupem by mohl jít z fleku pracovat na Č.....P...., s.p., kde jsou nekvalitní službou vyhlášeni...


Produkt

Číslo balíku je 40390930648, telefon na řidiče je 725878968.


Požadované řešení

Finanční postih řidiče


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2018 14:05, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.12.2018 21:27, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.