Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Balík mi měl být doručován dle sms v čase 11-13 hodin. Řidiči jsem se pokoušela dovolat v 11:42 jestli už je poblíž, nebral telefon. Druhý pokus o telefonát byl v 13:30, což už bylo po uvedeném čase doručování. Celý den jsem doma a zvonek nám funguje (měla jsem další 3 návštěvy, které bez problémů zvonily). V 16 hodin mi přišla sms, že je zásilka připravena k vyzvednutí v PPL ParcelShopu.
Co se týče PPL, nikdy jsem neměla špatnou zkušenost, až nyní. Na výdejním místě mi obsluhující pán sdělil, že ukládání zásilky je možné až po domluvě s řidičem, což se nestalo.
Doufám, že bude řidič řádně potrestán. S takovým přístupem by mohl jít z fleku pracovat na Č.....P...., s.p., kde jsou nekvalitní službou vyhlášeni...
Číslo balíku je 40390930648, telefon na řidiče je 725878968.
Finanční postih řidiče
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.