Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Chci podat stížnost na nedodání zboží v termínu,nikdo mi nedokáže říci kde se zboží nachází kdy přijde.Neprisla žádná omluva nic ani že se zboží opozdí.
pohovka
50 procent z ceny dolů
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, může jej spotřebitel upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Byla-li mezi smluvními stranami sjednána smluvní pokuta za porušení smluvní povinnosti, má kupující možnost žádat zaplacení této smluvní pokuty. Vznikla-li kupujícímu kvůli porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího škoda, může kupující žádat po prodávajícím taktéž náhradu této škody.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážený pane Šindeláři,
velmi nás mrzí Vaše zkušenost.
Věříme, že tuto situaci vyřešíme. K dalšímu řešení však potřebujeme znát číslo Vaší objednávky.
Děkujeme.
S pozdravem
OKAY CZ
9918373680 objednávku už jsem zrušil páč jsem už nechtěl čekat když se nikdo k ničemu nevyjádřil a na zákaznické lince žádná snaha
Vážený pane Šindeláři,
Vámi objednané zboží jsme nedoručili v předem avizovaném termínu.
Tento konkrétní kus při přípravě k expedici zastavila kontrola kvality. Nemohli jsme Vám jej proto s čistým svědomím odeslat. S dodavatelem proto vyjednáváme nový termín dodání náhradních výrobků.
Velice mě mrzí, že jste nebyl řádně informován o všech detailech vývoje Vaší objednávky.
Omlouvám se za způsobené nepříjemnosti.
Děkujeme za pochopení a podnět k vylepšení našich služeb.
S pozdravem
Mgr. Miroslava Jedličková
vedoucí zákaznického servisu CZ/SK
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: