Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý večer,dnes jsem reklamovala na Vaší prodejně v Ostravě Zábřehu zboží,zakoupené v akci za nasbírané body.Jednalo se o 3 hrnce a 3 pánve značky Delimano.Peníze mi vrátili,na dotaz,kdo mi uhradí vzniklou škodu ...popraskaná indukční deska sporáku...mi bylo řečeno,že výrobce.Ti mi odepsali na meil,že nejsou prodejci a škodu mi má uhradit Kaufland.Pro vysvětlení...u dvou hrnců se při vaření uvolnil vnitřní povrch a tím pádem plavaly ve vařící vodě černé kusy "něčeho"a při vaření vody jsem uslyšela ránu a to bylo to prasknutí desky na sporáku....na hrnci zespodu jsou dva defekty,které jsou totožné s defekty na desce sporáku.Hrnce jsem si pořídila s přesvědčením,že etiketa na nich je pravdivá a jsou určeny pro indukční varnou desku.Nakupovala jsem zbožį,udělala Vám tržbu a tak nasbírala body a využila akci na hrnce.....výsledek?....poškozená varná indukční deska.
Prosím o Vaše vyjádření a další postup vevyřízení mé stížnosti a žádosti o odškodnění.
Popsala jsem viz.výše.....vadné hrnce zn. Delimano a poškození jimi varné i dukční desky sporáku
Peněžní uhrazení výměny varné desky nebo její výměna.
|
Tweet |
Pokud mělo dodané zboží vady, jedná se o porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího, neboť ten je na základě kupní smlouvy povinen dodat bezvadné zboží. Pokud prodávající poruší svou smluvní povinnost, odpovídá za škodu, která v souvislosti s porušením smluvní povinnosti spotřebitelce vznikla. Spotřebitelka v takovém případě musí prokázat, že jí vznikla škoda a že existuje příčinná souvislost mezi vznikem škody a porušením smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Pokud by výše způsobené škody přesahovala částku vypočtenou z 500 EUR kursem devizového trhu vyhlášeným Českou národní bankou v den, v němž škoda vznikla (kurzy devizového trhu je možné vyhledat na webové adrese https://1url.cz/qmox), mohla by spotřebitelka žádat náhradu škody taktéž po výrobci, případně po distributorovi vadného výrobku.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Pro komunikaci se zákazníky a zpracování podnětů zákazníků společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na e-mailové adrese service@kaufland.cz nebo prostřednictvím telefonního čísla 800 165 894. Se zákazníky tedy komunikujeme prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky, jako je tomu ve Vašem případně,
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.