Počet nahlášených stížností: | 554 |
Z toho za letošní rok: | 42 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý večer,
dnes jsem si ve svém výpisu z účtu všimnul, že mi bylo společností odečteno 499 Kč. Absolutně netuším za co. (Jediné co je v IB uvedeno je - PWA*PW AG-CHE-pwfaq.com)
Můžete mi prosím nějak pomoci?
Předem děkuji za pomoc.
Macek Jan
Chci vědět za co mi byla částka odečtena a aby mě přestali kontaktovat.
|
Tweet |
Pokud chce společnost vymáhat jakoukoliv částku, měla by prokázat existenci dluhu co do důvodu a výše. Právním důvodem existence dluhu je zpravidla uzavřená smlouva, kterou by se spotřebitel zavázal k určitému plnění. V daném případě by tedy společnost, která částku požaduje měla prokázat, že spotřebitel skutečně uzavřel smlouvu a byl povinen z ní částku zaplatit. Bez toho, aby došlo k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, společnost není oprávněna částku vymáhat.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.