Společnost


CPI BYTY, a.s.

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28128Plíseň, zima.....

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2018, před 6 lety

Pavla Martynková

Znění stížnosti

V bytě CPI bydlíme necelý rok. První zimu jsme topili jak urvaní, protože tento byt, ještě k tomu v přízemí nejde vubec vytopit, při zapnuté pětce na topení sedím v místnosti přikrytá pod hrubou dekou, nos zmrzlý, jak na sibiři. Nehledě na to, že v koupelně se nám dělá pokaždé plíseň přes zimu. Což teď máme vlastně po druhé. Máme malé miminko a v takých podmínkách jaké jsou ty byty to je hrozné, nehledě na to, jaká pálka je za nájem, když ten byt nemá na to ty podmínky. Zima, plíseň a ještě nám v přízemí přes všechno lezou mravenci a různá havěť. A i když je okno zavřené, stejně přes něho fouká. A další věc nic v těch děsných stěnách nedrží. Rozpadá se nám všude omítka. Hrozné nemám slov.


Požadované řešení

Vše co jsem zde psala, by bylo dobré nějak řešit, nebo aspoň míň za nájemné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2018 08:48, před 6 lety

Slevu z nájemného lze požadovat také z důvodu poškození nebo vady bytu, které se vyskytnou v průběhu trvání nájmu. Musí se však jednat o podstatnou vadu, třeba pokud v bytě neteče teplá voda, nefunguje elektřina nebo dochází k častým výpadkům služeb. Aby nájemce získal slevu z nájemného, nesmí vadu způsobit sám. Slevu na nájemném nájemce rovněž nedostane, pokud vadu neoznámí bezodkladně poté, co ji zjistí, nebo poté, co ji zjistit při řádné péči měl. Výše slevy by měla být předmětem dohody mezi nájemcem a majitelem nemovitosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.12.2018 21:32, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.