Společnost


CHAL-TEC Vertriebs - Handels GmbH

Počet nahlášených stížností:24
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#28132Reklamace koloběžky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2018, před 6 lety

Ladislav Kroupa

Znění stížnosti

koupil jsem koloběžku před lety a po 4 reklamaci jsem chtěl nejdříve výměnu a po pomalých reakcích hotovost zpět.Nic se dlouho nedělo,tak jsem přistoupil k výměně a doplatku.Po krátké době 1 oprava a po opravě během několika dní se rozpadl plášt zadního kolečka.Nečekaným zastavením jsem spadl na rameno a bok.Mám 4 podobné koloběžkya nikdy mi se takhle kolečko nerozpadlo.Tak,že reklamace nebyla uznána.(Toť v kosce)


Produkt

Takira Elektroscooter V8 schwarz


Požadované řešení

Nevěřím ji a jsem nespokojen . Oprava měla být řešena , jako reklamace.

A vzhledem k tomu , že řešená byla po více jak měsíci , měl se vrátit finanční obnos.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2018 10:00, před 6 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem v Německu, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.11.2018 10:51, před 6 lety

Dobrý den,
Vaše zkušenost nás velice mrzí. Zakoupili jste koloběžku, která je ze 16 nabízených modelů jedna z nejlevnějších. Právě proto není určena na časté využití a dospělé osoby nad 80 kg. Před koupí upozorňujeme:

Vhodné pro děti od 7 let.
Maximální nosnost je 80 kg.
Nevhodné pro děti do 3 let.
Používat pod dohledem dospělých osob.
Používat v kombinaci s chrániči.
Nepoužívat v silničním provozu.

Reklamace přijatá v servise dne 28.9.2018 s popisem závady: nefunguje plyn....přední brzda je nestejnoměrně opotřebovaná...a kapsa s ložiskem pod řidítkami se hodně povoluje..Brzdy,hlavně přední za několik dní používání musela být utažena do krajnosti.“
Reklamace vybavena dne 2.10.2018, vyjádření servisu: „Zariadenie splna zarucne podmienky. Popisovana zavada sa prejavila. Vymena vadnej baterie, tyce pre riadila, zadneho blatnika, hnacieho remena, misku loziska riadenia. Nastavenie brzd. Test po oprave bez zavad. Zariadenie prislo poskodene, nedostatocne zabalenie. Fotodokumentacia zhotovena.“

Reklamace přijata 24.10.2018 s popisem závady: „zadní kolečko odpadlý gumový plášť.“
Reklamace vybavena dna 20.11.2018, vyjádření servisu: „Zariadenie nesplna zarucne podmienky. Mechanicke poskodenie. Zakaznik nesuhlasil s cenovym navrhom. Zariadenie pouzivane v rozpore s navodom na pouzitie. Poslane spat bez opravy. Fotodokumentacia v prilohe.“

V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: info@electronic-star.cz.
Přejeme hezký den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.11.2018 00:34, před 6 lety


Ladislav Kroupa

Dobrý den v době objednání a zakoupení 1. koloběžky 2016 byla 3 x v opravě a po 4 opravě jsem chtěl buď výměnu,nebo navrácení obnosu vloženého do nákupu.Rozhodování firmy electronic-star bylo pro mě ,,nekonečné´´,tak jsem přistoupil na hru objednat si novou koloběžku,kterou jsem objednal v čase nejlepšího nákupu bez poštovného a balného.Skoro hned na moje nové rozhodnutí jsem dostal odpověď ,že mi zruší objednávku a nabídnou jinou Takiru,, 8´´ a že je lepší.(Mimo mailů jsem poslal i dopis s žádostí o vyjádření k reklamaci-bez odpovědi.)Přistoupil jsem na tuto možnost,alespoň mít koloběžku místo peněz.Ale další krok od firmy bylo : dopočítání nabídka byla za 3399.-Kč a v tu dobu bylo poštovné a balné zadarmo...3399 - 2449 (částka za navrácení 1.zakoupené koloběžky) = 950.-Kč..
S pocitem psychického nátlaku mě donutily raději zaslat 1049.-Kč,než mi navrátit 2449.-Kč.Po získání doplatku a asi po 3 měsíčních dohadech mi firma poslala 2. koloběžku Takiru 8..Po krátké době byla na opravě plynu a po zpět navrácení během asi 10 dnů jsem urgoval opět závadu a to na kolečku.
(Na 1. koloběžce a na koloběžkách po dceři s podobnými kolečky,jsem takový to problém s kolečky po letech neshledal.Vyjma od brždění a opotřebení materiálu na kolečku).
I já mám fota při zaslání nové koloběžky a z nich je při rozbalování patrné,že proláklina na plechu již tak ke mě dorazila.Je fakt,že jsem to nikde nehlásil.Dle mého soudu se plášt na kolečku lehce odloupává od základu (toť výrobní vada).A myslím,že i kdyby na koloběžce jel člověk s váhou do 79. kg(toť bývá mojí váhou),tak by to dopadlo stejně.A to by bylo dle Vašeho doporučeného zatížení v pořádku.
Děkuji za znovu zamyšlení nad touto reklamací.Děkuji Kroupa L.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2018 15:14, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2019 12:11, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.