Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Chci si společně svámi stěžovat na společnost 24option u které sem vložil 100Euro přesně 2 664,28 CZK,a částku chci vybrat ale nechtějí mi vklad vrátit.Účet sem snad 10x ověřoval,posílal kopii občanky,pas,faktury k ověření bydliště takže účet mám ověřený ale peníze nazpět poslat nechtějí.
Psal sem jim tak 10 emailů a nic.
Chi jen aby mi vklad vrátili a stouto společností už nechci mít nic společného.
Vrátit vloženou částku
|
Tweet |
Podle čl. 21 odst. 7 obchodních podmínek společnosti publikovaných na jejích webových stránkách (https://www.rodeler.com/client-agreement) je společnost povinna zpracovat spotřebitelovu žádost o vyplacení peněžních prostředků nejpozději do jednoho pracovního dne od podání žádosti. Pokud spotřebitel splnil všechny podmínky pro vyplacení peněžních prostředků, avšak společnost svou povinnost nesplnila, může spotřebitel uplatnit reklamaci v souladu s podmínkami uvedenými na webových stránkách společnosti (https://www.rodeler.com/complaints-procedure).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.