Společnost


Rodeler Limited

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28133Nechtějí mi poslat peníze které sem k nim vložil

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2018, před 6 lety

Jaroslav Oral

Znění stížnosti

Chci si společně svámi stěžovat na společnost 24option u které sem vložil 100Euro přesně 2 664,28 CZK,a částku chci vybrat ale nechtějí mi vklad vrátit.Účet sem snad 10x ověřoval,posílal kopii občanky,pas,faktury k ověření bydliště takže účet mám ověřený ale peníze nazpět poslat nechtějí.
Psal sem jim tak 10 emailů a nic.
Chi jen aby mi vklad vrátili a stouto společností už nechci mít nic společného.


Požadované řešení

Vrátit vloženou částku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.12.2018 20:27, před 6 lety

Podle čl. 21 odst. 7 obchodních podmínek společnosti publikovaných na jejích webových stránkách (https://www.rodeler.com/client-agreement) je společnost povinna zpracovat spotřebitelovu žádost o vyplacení peněžních prostředků nejpozději do jednoho pracovního dne od podání žádosti. Pokud spotřebitel splnil všechny podmínky pro vyplacení peněžních prostředků, avšak společnost svou povinnost nesplnila, může spotřebitel uplatnit reklamaci v souladu s podmínkami uvedenými na webových stránkách společnosti (https://www.rodeler.com/complaints-procedure).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2019 16:40, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.