Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dne 16.11. 2018 jsem u vás zakoupil pár reprobeden Pure Acoustics Supernova 5 F (zboží bylo označeno jako rozbaleno, ale jinak bez vad, https://www.mall.cz/sloupove-reprosoustavy/pureacoustics-supernova-5-f-rozbaleno-sk). Dopravce však přivezl pouze jednu reprobednu. Problém jsem se snažil vyřešit pomocí emailu na reklamace@mall.cz. Tam jsem dostal odpověď, že mohu zboží poslat zpět a následně mě bude vrácena kupní cena. Výměna zboží není možná, jelikož jde o zboží druhé kategorie (takto ale nebylo prodáváno), které nelze vyměnit.
Pure Acoustics Supernova 5 F
Požadují dodržení kupní smlouvy (dodání druhého reproduktoru), případně odpovídající odškodnění za porušení smlouvy se zajištěním navrácení zboží z vaší strany (pošlete pro něj dopravce, peníze pošlete rovnou na účet, nechci čekat 30 dnů)
|
Tweet |
Nebylo-li dodáno kompletní zboží, jedná se o vadu a spotřebitel by měl uplatnit reklamaci. Prodávající je následně povinen tuto vadu odstranit postupem dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku. V daném případě dodat chybějící díl v souladu s kupní smlouvou. Pokud by to nebylo možné (chybějící část zboží není možné objektivně dodat - např. z důvodu, že se zboží již přestalo vyrábět), tak přijmout odstoupení od smlouvy a vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky. Spotřebitel také může místo výše uvedeného požadovat přiměřenou slevu.
Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo požadovat proplacení nákladů účelně vynaložených k uplatnění reklamace, pokud mu nějaké vznikly (např. poštovné, skladné, atd.). Reklamaci (včetně odstranění vady) je prodávající povinen vyřídit nejpozději do 30 dní od jejího uplatnění.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.