Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,
byla jsem dnes nakoupit v obchodě Tesco a.s. v Kolíně a když jsem procházela okolo "pultu" s uzeninami, tak jsem slyšela, jak se baví prodavačky dosti nahlas o tom, že jsem těhotná a ještě si ukazovaly. Nezlobte se na mě, ale toto jednání mě osobně přijde velmi neslušné, jelikož to, že jsem menšího vzrůstu nikoho neopravňuje k tomu, aby si na mě ukazoval jako na cvičenou opici někde v ZOO - pokud tato pracovnice není schopná udržet své nevybíravé chování, pak by dle mě vůbec neměla pracovat s lidmi.
V daný okamžik jsem byla natolik zaskočená jejím jednáním, že jsem nedokázala nijak reagovat a pokračovala jsem ve svém nákupu, každopádně jsem se poté rozhodla napsat tuto stížnost a jsem dále rozhodnutá, pokud se toto jednání bude opakovat, jednat přímo na daném místě s vedoucím daného úseku.
Velmi bych ocenila, pokud byste zařídili na daném úseku zmiňovaného pracoviště "proškolení" zaměstnankyň v ohledu chování a jednání na svém pracovišti.
Očekávám od Vás odpověď,
s pozdravem.
|
Tweet |
V tomto případě se nejedná o právně postižitelné jednání, je to otázkou zákaznického servisu a etiky, což může být řešeno pouze v rámci interního systému společnosti nebo pobočky.