Počet nahlášených stížností: | 788 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobry den, chtěl bych vam oznámit ze v prodejne Lidl Nárožní prodavate zkažené mleté hovezi maso 100%. Datum trvanlivosti ma do 27.11.2018
Koupil jsem tam včera 2 baleni a uz smrdi v popelnici, protože ten smrad co se z nej line je priserny.
Napravte to at neotravite lidi a nestvete vase zakazniky.
Drizim vam palce, s pozdravem, Jiri Novak.
Mlete hovezi maso 100%
Napravte to at neotravite lidi a nestvete vase zakazniky.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/
Dobrý den, pane Nováku,
je nám líto, že jste si na masu nemohl pochutnat a za jeho nedostatečnou kvalitu se omlouváme. Děkujeme, že jste nás na maso upozornil a ubezpečujeme Vás, že Váš podnět předáme odpovědnému vedení, aby jej prověřilo a zjednalo nápravu.
Ještě jednou děkujeme za upozornění. S přání pěkného dne
Lidl Česká republika
Hodnocení: