Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobry den,zakoupila sem u Vás 2 balíčky mletého masa mix a po uvaření sem byla v šoku,jelikož v každém jednom spustí bylo nejméně 5-7 kůstek,které opravdu nepříjemné krupaly mezi zuby a opravdu sem měla Ja i můj manžel obavy,ze si tim znicime nějaké zubní plomby.Timto nas sobotní oběd skončil v kosi...nehledě na to ,ze sme utratili peníze za maso a potom sem strávila čas vařením a nakonec nas sobotní oběd skončil tímto způsobem. Asi by měl název obsahovat mleté maso s kosti nebo uz nevím!!!A nebo neco takové raději vůbec neprodavejte.
Mleté maso mix 2bal po 64,90
Vracení peněz s omluvou
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelkou očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Spotřebitelka by mohla rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Již vyřešeno.Dekuji.
Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme.