Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
PO objednání 2 matrací zboží přišlo, ale bez faktury a jak uvádějí, má být ke stažení na jejich stránkách. Tam nic není a po odeslání 4 mailů, nikdo neodpověděl a po zavolání na jedinný mobil mi to zvel nějaký pán, který o této firmě nic neví. Nehledě na to, že k matracím (necelých 6000kč) měl být ke každé jako dárek polštář- též nic nedorazilo. Na matrace má bát záruka 3 roky, ale bez faktury i je k ničemu.
[proPOSTELE] Potvrzení objednávky proPOSTELE Dobrý den Markéta Zimmermannová, Děkujeme Vám za nákup v e-shopu proPOSTELE! Detaily objednávky Objednávka: 6774 Vytvořená 2018-11-04 15:14:05 Platba: Dobírka Matrace Ecco supreme 21 cm - Rozměr : 90 x 200 cm 2 879 Kč 2 5 758 Kč 1 000 Kč Celkem zaplaceno 5 758 Kč Doručení Dopravce: Top Trans Platba: Dobírka
Získání dokladu k těmto matracím a dvou inzerovaných polštářů.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost vydat doklad o zaplacení zboží pokud o to spotřebitel požádá. Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k zaslání dokladu o zaplacení písemně za využití poštovních služeb. Nevystaví-li prodávající ani tak doklad o zaplacení, dopouští se správního deliktu, za který mu hrozí pokuta ve výši až 1 000 000,- Kč. Dohled nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.
Pro uplatnění reklamace však tento doklad není potřeba. Stačí prokázat, že věc byla zakoupena u prodávajícího. K tomuto by mohl posloužit například výpis z účtu.
Co se týká nedodaných polštářů, má prodávajíc povinnost je dodat, byly-li inzerovány jakou součást nabídky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.