Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 4.2.2014 jsem u společnosti CZC zakoupil XBOX ONE na internetovém portálu. Zboží bylo zakoupeno na firmu/právnickou osobu. Zboží jsem si osobně vyzvedl na pobočce Nám. Jiřího z Poděbrad Praha 3. Po třech týdnech přestal fungovat pohybový senzor Kinect. Celou věc jsem se pokusil řešit přímo u Microsoftu, zde mi bylo sděleno, že toto zboží se na našem trhu oficiálně neprodává a tudíž se mám obrátit na dodavatele. Tento problém s nefunkčním pohybovým senzorem je známým a často řešeným problémem s XBOX ONE, jedná se o výrobní vadu, kdy Microsoft mění pouze tento pohybový senzor. Na základě těchto informací jsem volal na reklamační oddělení CZC, kde mi bylo sděleno, že chtějí kompletní balení včetně herní konzole. Odnesl jsem tedy celé balení, včetně příslušenství k reklamaci dne 5.3.2014. Dnes mi bylo po urgenci sděleno následující. Dobrý den,bohužel dobu vyřízení reklamace neovlivníme. Zboží je momentálně na posouzení u dodavatele a čekáme na jejich vyjádření. Na reklamaci je určeno 40 dní viz. reklamace na kupujícího podnikatele; Toto nejzazší datum je uvedeno i na reklamačním protokolu 15.4.2014. Na tento fakt, jsem při sepisování reklamace nebyl upozorněn a při podpisu jsem si této informace nevšiml. Mrzí mě, abych u nové věci, čekal na vyřízení reklamace delší dobu než-li jsem ji mohl užívat.
Vrácení peněz, výměna zboží za nové v co nejbližším termínu.
|
Tweet |
Bohužel v případě, že je zboží zakoupeno na ičo, tedy v rámci podnikání, nevztahuje se na vyřízení reklamace lhůta dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele a uplatňuje se buď lhůta přiměřené nebo stanovená dohodou, jako to bylo v tomto případě.
Zákonná lhůta 30 dní platí pouze v případě, že je kupujícím spotřebitel, tedy osoba, která nejedná v rámci podnikatelské činnosti.
Dobrý den, pane Vintře,
přestože jste neuvedl číslo reklamace, podařilo se mi Váš případ dohledat. Skutečně, jak uvádíte, je nákup uskutečněn na IČO a tedy lhůta pro vyřízení reklamace je stanovena dohodou. My jsme ve svém reklamačním protokolu navrhli 40 dní a od Vás byl tento protokol odsouhlasen a podepsán.
Z tohoto pohledu jsem na našem postupu neshledal žádné pochybení.
V každém případě se snažíme, i když je na reklamačním protokolu 40 dní, řešit všechny reklamace do 30. Je to něco navíc, co děláme pro všechny naše podnikající zákazníky, ale také musím přiznat, že i pro nás z pohledu systémového řešení, daleko jednodušší. Pevně věřím, že Vaše reklamace bude vyřízena co nejdříve.
Děkuji za pochopení
Petr Macek
manažer kvality CZC.cz
Dobrý den, 9.4.2014 došlo k výměně zboží za nový kus. Děkuji za kladné vyřízení reklamace. Hynek VINTR
Dobrý den, pane Vintře,
jsem rád, že vše vše dopadlo jak mělo. Prosím u ukončení stížnosti na tomto portálu.
Děkuji a jsem s pozdravem
Petr Macek
manažer kvality CZC.cz
Hodnocení: