Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
přd 50dny jsem reklamoval vadný přístroj v záruce,po mích urgencích uznaly reklamaci a napsaly o č. ú. od té doby ticho. nepíšou telefony neberou,prostě dělaj mrtvého brouka.Tady se nejedná o těch pár korun ale když jich bude víc už je to znát.
WORX úhlová bruska wx125
vrátit peníze.
|
Tweet |
Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost nám ke stížnosti zaslala následující vyjádření:
"Velice se omlouváme za zdržení při úhradě platby avšak prvotní chyba byla bohužel na straně klienta/zákazníka, který nezaslal zcela správné číslo bankovního subjektu, kam se měla platba odeslat. Chyba byla napravena a částka byla odeslána na zadaný účet.
Děkujeme a jsme s pozdravem"
Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl na vyjádření společnosti reagovat a stížnost uzavřít.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.