Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vcera 23.11.2018 jsem byl na pobockch KOOP v Brne Rasinova a Krenova,kde jsem chtel uzavrit cestovni pojisteni do Asie pro 2 me a manzelku od 1.12.2018 do 15.3.2019 pri zadani meho rodneho cisla my bylo sdeleno ze u me nelze sjednat cestovni pojisteni,bez udani duvodu u manzelky ktera je cizinka zadny problem nebyl. Z obou pobocek volali stejnemu cloveku,ktery jim rekl ,ze cestovni pojisteni pro me musi schvalit Prazska centrala. Kontaktoval jsem KOOP doposud nevim duvod. Teto pojistovne leta platim 2 pojisteni za byt aniz bych nekdy od KOOP dostal korunu plneni. V nejblizsim moznem terminu s touto pojistovnou vypovim veskere pojistky ktere u nich mam,kdyz nemaji tolik slusnosti aby uvedli duvod co maji za problem.
KOOP cestovni pojisteni do Asie
Od KOOP jedine co zadam aby mi byl sdelen co ma Prazska centrala KOOP za problem. Pevne doufam,ze zakaznici zacnou u KOOP rusit pojisteni aby si KOOP uvedomila jak se ma chovat k zakaznikum. Co se tyka cestovniho pojisteni jiz jsem sjednal u jine pojistovny pro oba. KOOP svym jednanim a chovanim prisla natrvalo o zakaznika.
|
Tweet |
Společnost není povinna uzavřít se spotřebitelem pojistnou smlouvu. Odmítnutí uzavření pojistné smlouvy se spotřebitelem však nesmí být na základě diskriminačních důvodů. Pokud by tomu tak bylo, porušila by společnost svou povinnost uvedenou v § 6 zákona o ochraně spotřebitele, za což by mohla být Českou národní bankou pokutována až do výše 3 000 000 Kč.
Společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:
„Pokud klient není spokojen se službami společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, může podat písemně či ústně stížnost na jakékoli kontaktní místo této pojišťovny, jejichž seznam je uveden na internetových stránkách www.koop.cz. Pro urychlení vyřízení stížnosti však doporučujeme adresovat stížnost na adresu pro doručování Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Centrum zákaznické podpory, Brněnská 634, 664 42 Modřice případně na e-mailovou adresu info@koop.cz“
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.