Společnost


JYSK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#28173Špatná informace o ceně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.11.2018, před 6 lety

Květa Bahnikova

Znění stížnosti

V prodejně Jysk Poděbrady jsem měla zájem o dvě šedé deky.Nebyla u nich cena,zeptala jsem se nejbližšího prodavače,ten šel cenu ověřit na kasu.Cenu mi udal 200Kč za deku,já s cenou souhlasila a odešla zaplatit.U pokladky jsem se opět ptala na cenu,opět udána 200Kč.Nakonec mi bylo účtováno 369Kč.Jelikož jsem měla nákup větší,nebyla mi podezřelá celková cena a účet jsem bohužel zkontrolovala až doma.Druhý den jsem tedy jela zpět cenu reklamovat.A po této zkušenosti musím konstatovat,že jsem zde byla naposledy.Mé argumenty,že nemají u zboží správnou cenu,že jsem se na cenu informovala dvou zaměstnanců,arogantního pana vedoucího vůbec nezajimaly.Zboží jsem tedy vrátila,ale rozhodně jsem nebyla spokojená s až drzým chováním vedoucího a hlavně s tímto řešením.Moje chyba byla,že jsem důvěřovala a nezkontrolovala účtenku na místě,ale zásadní chyba je na straně zaměstnanců.O drzém chování vedoucího nemluvě.Předávám podnět ČOI za špatné a nepřehledné označování cen.


Produkt

Pléd Bellis fleece 140×200


Požadované řešení

Věc je sice vyřešena,ale vzhledem k chování zaměstnanců,prodejnu již vice nenavštívim a také ji nebudu nikomu doporučovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2018 09:45, před 6 lety

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí být klamavá, tedy způsobilá uvést spotřebitele v omyl ohledně ceny výrobku. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení § 5, § 12 zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2018 09:11, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.