Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
21.11.2018 přijel technik, ohledně dodání modemu a setopboxu k TV...od 21.11 se snažím dohodnout na výměnu modemu nebo aspoň vyřešení rychlosti internet přes ethernet kabel...mám smlouvu na 500Mb/s internet no ani jeden den js se nedostal přes rychlost 370Mb/s...technicka podpora jen rádi vypojte modem, dejte tovarni nastaveni modemu, vse udelano uz asi 10x.
24.11 telefon z technické podpory mě úplně dojal, prý pokud prijede technik a naměří 220Mb/s tak je vše v pořádku a ja zaplatim za marný vyjezd 404,- když jsem měla do 20.11.2018 jen internet 200, tak jsem vzdy naměřila nejméně 180Mb/s no hlavně to bylo stabilní...
Internet happy home 500Mb/s + TV Klasik
Podle specifikace služeb a všeobecných podmínek UPC, chci vyřešit stálou rychlost v běžném provozu, což je 95% z rychlosti ve smlouvě a výměnu modemu.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) stížnost klientky detailně prověřila. Podle dostupných informací bylo zjištěno, že schůzka s technikem byla nakonec zrušena.
Záležitost klientky společnost UPC opět předala na technickou podporu s tím, aby technici klientce zavolali a pokud si klientka bude přát servis, tak aby jí byl poskytnut zdarma. Věříme, že klientčin problém se tak podaří dořešit k její plné spokojenosti.
V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.
Ano, schůzka byla zrušena, protože se jednalo o tu schůzku, u které mi bylo řečeno, že zaplatím výjezd technika (404Kč), pokud technik naměří alespoň 220, ač si platím 500.
Pak jsem tedy byla kontaktována opětovně, ale zatím se nic nevyřešilo, ze strany UPC se na tom prý pracuje.
Stížnost si přebralo technické oddělení, které na ní pracuje, takže problém je opravdu v řešení. O dalším vývoji budeme informovat.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.