Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#28176Rychlost internetu není v souladu s podminkami UPC

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.11.2018, před 6 lety

Lucia Vašková

Znění stížnosti

21.11.2018 přijel technik, ohledně dodání modemu a setopboxu k TV...od 21.11 se snažím dohodnout na výměnu modemu nebo aspoň vyřešení rychlosti internet přes ethernet kabel...mám smlouvu na 500Mb/s internet no ani jeden den js se nedostal přes rychlost 370Mb/s...technicka podpora jen rádi vypojte modem, dejte tovarni nastaveni modemu, vse udelano uz asi 10x.
24.11 telefon z technické podpory mě úplně dojal, prý pokud prijede technik a naměří 220Mb/s tak je vše v pořádku a ja zaplatim za marný vyjezd 404,- když jsem měla do 20.11.2018 jen internet 200, tak jsem vzdy naměřila nejméně 180Mb/s no hlavně to bylo stabilní...


Produkt

Internet happy home 500Mb/s + TV Klasik


Požadované řešení

Podle specifikace služeb a všeobecných podmínek UPC, chci vyřešit stálou rychlost v běžném provozu, což je 95% z rychlosti ve smlouvě a výměnu modemu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2018 14:49, před 6 lety

Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.12.2018 11:07, před 6 lety

Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) stížnost klientky detailně prověřila. Podle dostupných informací bylo zjištěno, že schůzka s technikem byla nakonec zrušena.

Záležitost klientky společnost UPC opět předala na technickou podporu s tím, aby technici klientce zavolali a pokud si klientka bude přát servis, tak aby jí byl poskytnut zdarma. Věříme, že klientčin problém se tak podaří dořešit k její plné spokojenosti.

V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.12.2018 16:44, před 6 lety


Lucia Vašková

Ano, schůzka byla zrušena, protože se jednalo o tu schůzku, u které mi bylo řečeno, že zaplatím výjezd technika (404Kč), pokud technik naměří alespoň 220, ač si platím 500.
Pak jsem tedy byla kontaktována opětovně, ale zatím se nic nevyřešilo, ze strany UPC se na tom prý pracuje.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.12.2018 21:13, před 6 lety

Stížnost si přebralo technické oddělení, které na ní pracuje, takže problém je opravdu v řešení. O dalším vývoji budeme informovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2019 19:51, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2019 10:03, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.