Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#28179Nevystavený slevový poukaz ve výši 500 Kč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2018, před 6 lety

Tomas Ingr

Znění stížnosti

Dne 27.8.2018 jsem si objednal Lednici Beko RDSA180K20W s číslem obejednávky 177456814. Ve Vámi odeslaném potvrzovacím mailu bylo napsáno, že předpokládané doručení na sklad bude 16.8.2018. Po té jsem od Vás obdržel ještě dalších 5 mailů s datem 20.8.2018, 21.8.2018, 29.8.2018, 3.9.2018 a 4.9.2018 ve kterých jste mě informovali, že bude moje objednávka opožděna (většinou o 1-3 dny). Nesčetně krát jsem volal na Vaše Call centrum a ptal jsem se, co je s moji objednávkou a proč mi každé 3 dny posíláte zprávy, že se objednávka opozdí. Pokaždé mi bylo řečeno, že mi brzy bude doručena.
Moje stížnost se zakládá na tom, že mi na prodejně-Pekařská 2542/56
74601 Opava nabídli slevu 500 kč za způsobené problémy. Tato sleva byla odečtena od částky za mojí objednávku. Po té jsem musel opět několikrát volat do Vašeho Call centra, kde jsem tuto slevu musel 2 krát připomínat. Pracovnice se kterou jsem musel mluvit byla nepříjemná a nemohla pochopit, že jsem dostal od prodejce v prodejně po mojí stížnosti slevu, která k mojí objednávce měla být přičtena. Po té co jsem se den předem ujistil o dodání objednávky na základě Vámi odeslaném mailu a mým telefonickým spojením s Call centrem, kde jste mě ujistili, že druhý den moje objednávka dorazí jsem přijel do Opavy, kde jsem na lednici čekal bohužel marně. Tato skutečnost se o týden později opakovala.
Přišel jsem na prodejnu v Opavě a sdělil jim stížnost, že jsem 2 krát po sobě jel úplně zbytečně 85 kilometrů ze Vsetína do nového bytu do Opavy, kde jsem čekal na ledničku, protože jste mi řekli, že přijede a nepřijela (nepočítaje všechny ty hovory s Call centrem). Pracovník prodejny v Opavě se mi omluvil za způsobené problémy a slíbil mi že dostanu slevu 500 kč na další nákup zboží v Alza. Což sice ani nepokryje peníze vydané za naftu a cestu 2 krát ze Vsetína do Opavy a zpátky, ale bral jsem to jako kompenzaci za způsobené problémy. Nicméně žádný poukaz na slevu mi nepřišel.


Produkt

neposkytnutý poukaz na slevu ve výši 500kč


Požadované řešení

Žádám o napravení situace a o poskytnutí slíbeného slevového kódu ve výši 500 kč za způsobené potíže.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2018 15:58, před 6 lety

Jednou z nejpodstatnějších zásad soukromého práva je zásada "pacta sunt servanda" neboli smlouvy se mají dodržovat, která je mimo jiné zmíněna v § 3 občanského zákoníku. Závazky ze sjednaných smluv se musí splnit. Zavázala-li se společnost k poskytnutí poukazu na slevu 500 Kč, je povinna svůj závazek dodržet.

Pokud společnost dobrovolně neposkytne slevu, ke které se zavázala, je možné ji vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nebude-li společnost reagovat na předžalobní výzvu, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2018 10:07, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.