Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:129
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#2818Neuhrazení škody z pojistné události

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 15 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
03.04.2014, před 11 lety

Eva Hofmannová

Znění stížnosti

Dne 11.1.2014 přijela na návštěvu kamarádka s partnerem. Večer se šla osprchovat a při pádu se chytla držáku na sprchu a vytrhla jej ze skleněného boku masážního boxu. Sklo se vysypalo z celé boční stěny boxu. Došlo také k poškození vaničky. Vzhledem k tomu, že sprchový masážní box je zabudovaný do podlahy v podkrovní místnosti, nelze demontovat bez dalšího poškození. Celková škoda je tedy cca 40.000,-. "Naštěstí" má kamarádka pojistku odpovědnosti občana. Dne 20.1.2014 přijel technik ČP a vše si vyfotil a sepsal protokol. Pak se již nic nedělo. Když jsme po měsíci kontaktovali likvidátorku paní Lenkovou, jak to vypadá s řešením události, sdělila nám, že na řešení má 3 měsíce a že bude ve věci probíhat další šetření. Proto jsme ještě nemohli kout likvidovat. Na dotaz, jestli nám tedy poradí, jak se máme doma mýt, že jsme bez sprchového koutu nám sdělila, že se máme jezdit koupat ke kamarádce, která ho poškodila ( bydlí 350 km od nás). Pak se skoro 2 měsíce nic nedělo, až 21.3.2014 nás telefonicky kontaktoval nějaký zaměstnanec a ověřil si již poskytnuté informace. Dne 3.4.2014 přišel zamítací dopis s tím, že pojistka odpovědnosti za škodu se nevztahuje na škodu vzniklou na věci, kterou má pojištěný ve své moci a využívá její užitné vlastnosti.
Domníváme se, že věcmi v její moci by měly být věci ve vlastnictví pojištěné ( aby se pojištění nevztahovalo na škodu způsobenou sama sobě) a ne na věci patřící další osobě ( náš sprchový kout). Navíc jim rozhodnutí trvalo 3 měsíce, kdy jsme byli bez možnosti sprchování, neboť jsme sprchový kout do ukončení šetření nemohli demontovat. Pokud se na událost, dle jejich posouzení, vztahuje výluka, musela to likvidátorka zjistit ihned po nahlášení škodní události.
Takže pojistka, která dle ČP - Pojištění poskytuje ochranu pro případ škody (újmy) způsobené při činnostech běžných v občanském životě - je mé kamarádce úplně k ničemu, protože dle výkladu ČP bude v její moci zřejmě všechno, co dělá.
Zajímalo by nás, na co se vztahuje uvedená pojistka, kterou již několik let platí, když při první události odmítnou hradit způsobenou škodu.


Produkt

Pojištění odpovědnosti za škodu občana u České pojišťovny a.s.


Požadované řešení

Uhradit demontáž, montáž a cenu nového sprchového masážního koutu stejné velikosti s podobným vybavením, jako byl původní ( horní sprcha, ruční sprcha, masážní trysky, rádio, telefon, boční a horní LED osvětlení, ventilátor.)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2014 11:49, před 11 lety

V tomto případě záleží na tom, jak jsou podmínky pojistné smlouvy sjednány. Pokud neuhradí škodu pojišťovna toho, kdo ji způsobil, má povinnost škodu nahradit on sám, případně se s pojišťovnou soudit o takovou náhradu, pokud to do podmínek spadá a pojišťovna i přes to odmítá poskytnout plnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2014 21:59, před 10 lety

Společnost Česká pojišťovna a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.