Společnost


Nikola Radová

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#28181Zaplacené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2018, před 6 lety

Zdeňka Pavlíková

Znění stížnosti

Dne 6.11.2018 potvrzená platba 674,- na povlečení Hodný dinosaurus, po několika dnech, že zboží nemá a že vrátí peníze. Majitelka poslala zprávu, že peníze vrátila na účet, což není pravda, paní jsem přestala věřit.


Produkt

Dětské povlečení normální velikosti s obrázkem Hodného dinosaura


Požadované řešení

Požaduji vrátit peníze 674,-


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2018 14:27, před 6 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.12.2018 18:08, před 6 lety

Dobrý den,nezlobte se ale já jsem se vám omlouvala že bohužel dodavatel měl povlečení skladem ale před Vánoci se mění skladové zásoby z minuty na minutu.Peníze jsem vám samozřejmě posílala zpět jistě je máte již na účtě.
S pozdravem Nicol

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.12.2018 18:17, před 6 lety


Zdeňka Pavlíková

Hodnocení:

Komentář: Paní se sice obhajuje, že peníze vrátila, ale až když jsem zareagovala stížností, 3 týdny přeci po zjištění, že nedodrží závazek, je dost dlouhá doba. Jinak si už nikdy neobjednám nic s platbou dopředu, já se ponaučila a paní asi taky, že peníze se vrací hned