Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, po několika vypadcich modemu,kdy jsme byli vždy požádáni o restart apod. Modem pravidelně vypadává. Při opakovaném kontaktu mi bylo při posledním řešení řečeno, že modem již není funkční. Tak jsem si ten den koupil modem nový, e42771802f99, u kterého zase nefunguje ovladač, tak byl poplatek 100 Kč za spárování modemu a ovladače. Ale přepínání stale nefunguje. Takže platím poplatek za teza služby, které ovsak dle smlouvy funkční nejsou. Je schopni za plnou cenu prodat modem, ke kterému není funkci ovladač? Kde je nějaká kompenzace za neodpovídají služby. Dále u vás využívám telefon, internet. Úhrady nejsou zanedbatelné. Bylo by dobré zvážit nějakou kompenzaci. V každém případě je tato informace vhodná k předání COI a úřadu pro ochranu práv spotřebitele.
Jiri Egert
Financni kompenzaci. Její výše je na vašem zvážení dle výše úhrad a dloudobeho využívání služeb.
|
Tweet |
V případě nesplněné jakosti při převzetí má spotřebitel právo na výměnu zboží, není-li tento požadavek nepřiměřený. Například pokud je možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, budou mít tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Odstoupit od smlouvy je možné v případě, že není možná výměna zboží. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.
Dobrý den,
děkuji za zprávu.
Pravděpodobně máte na mysli set-top box ke službě O2 TV pro možnost příjmu digitálního vysílání. K modemu se totiž ovladač nepoužívá.
Každopádně věřím, že jde pouze o nějakou drobnost v nastavení.
Obecně bych vám doporučil obnovit tovární nastavení ovladače i set-top boxu, následně jejich úplné vypnutí, vytažení baterií z ovladače a nastavení znovu podle návodu, který zmíním níže. Kdyby ani toto nepomohlo, pošlete nám na email info@o2guru.cz odkaz na tuto diskuzi včetně kontaktního telefonu na vás, abychom se mohli domluvit na dalším postupu.
Obnova továrního nastavení set-top boxu: Vypnete pomocí zadního tlačítka a zapnete současně s držením předního tak dlouho, dokud se na předním panelu nerozbliká třetí světýlko (červené). Poté tlačítko pustíte.
Obnova továrního nastavení ovladače: Současně stisknete a podržíte tlačítka pro zapnutí a číslo 0 (nula) na více než 10 sekund, až se rozsvítí kontrolka pro párování (zelená). Rychle potvrdíte tlačítkem OK. Správný postup je potvrzený trojitým bliknutím STB a TV a kontrolky pro párování.
První spuštění set-top boxu: https://goo.gl/oWjp5X (strana 8 vlevo pod červeným sdělením)
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.