Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#28184Nedodané zboží a arogantní vedoucí prodejny ve Šternberku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2018, před 6 lety

Drahomíra Skopalová

Znění stížnosti

Dne 24.11.2018 jsem v 11.hod.dopoledne chtěla zakoupit akční zboží eidam bloček 48% vcelku a krůtí prsa vcelku. Kromě cenovek tam nebylo nic. Když jsem se ptala personálu, zda_li náhodou není ještě zboží ve skladu, řekli, že ne. Když jsem se ptala pana vedoucího a podotkla, že jsou už skoro horší , jak Penny, tam alesponˇmají 1 den akční zboží , pan vedoucí mi doporučil atˇtedy v LIDLu nenakupuji nebo jsem měla přijít v 7 hodin ráno, to zboží prý bylo.V dnešní konkurenci márketů i u nás ve Šternberku, mi přijde dost podivné, že pan vedoucí v Lidlu je tak dobrý, že si může dovolit v podstatě vyhazovat zákazníky.


Produkt

nedodávané zboží v akcích


Požadované řešení

Doporučit panu vedoucímu kurz slušného chování


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2018 09:37, před 6 lety

Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.

Pokud společnost své zákazníky předem upozornila, že akce je omezena do vyprodání zásob, pak takové ujednání je v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a tudíž možné.

Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.11.2018 10:27, před 6 lety

Dobrý den, paní Skopalová,

velmi nás mrzí, že máte s nakupováním ve šterneberkském Lidlu nepříjemnou zkušenost a za nedostatečné množství i nevhodné chování našeho pracovníka se Vám velmi omlouváme. Předáme Váš podnět vedení dané pobočky, aby jej prověřilo a případně zjednalo nápravu. Spolehněte se, že naše zaměstnance znovu proškolíme ve vstřícnosti k zákazníkům.

Děkujeme, že jste nás upozornila a přejeme Vám hezký den.

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.12.2018 12:35, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2019 06:08, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.