Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý večer,
dne 6.11.2018 jsme si zadali objednávku pod číslem 180143535. Tuto objednávku jsem z důvodu poškození zásilky nepřevzal a po domluvě s Jiřím Miltem dne 14.11.2018 nám měla být zásilka odeslaná znovu. Nicméně ještě ten den mi začaly chodit na email nějaké dobropisy. Nijak jsem to neřešil, protože jsem již byl domluvený na opětovném odeslání zásilky, kterou jsem opravdu potřeboval. Dne 18.11.2018 mi přišel email o STORNU OBJEDNÁVKY Z DŮVODU NEZAPLACENÍ!!!!! Ihned ten den manželka volala na centrálu a po domluvě s telefonistou bylo domluveno, že o objednávku již nemáme zájem a že máme poslat všechny dobropisy, čú a bude nám vyplacená částka zpět na účet. Ještě nás zaměstnanec upozornil na to, že nebude vyplacena částka za nastavení routeru, s čímž jsme nesouhlasili po všech problémech co nastaly. Dne 19.11.2018 přišel tento email
Dobrý den,
omlouvám se Vám za komplikace.
Potvrzujeme Vám, že jsme částku 204,- Kč předali k proplacení. Připsání platby tak můžete očekávat v maximální lhůtě tří pracovních dnů.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Tomáš Řežábek - Alza.cz
Obchodní podpora
Tato částka mi byla vyplacena na účet, a já se ptám. Kde je zbytek? Máme skoro měsíc od prvního objednání a stále není dořešeno!!!!
Prosím o vysvětlení a vráceni celé částky na můj účet.
Janýška Radek
Objednávka 180143535
Vracení celé částky, včetně nastavení routeru!
|
Tweet |
Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, ruší se smlouva od počátku. Smluvní strany jsou si pak povinny vrátit poskytnutá plnění. Prodávající má tedy povinnost vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky, vyjma částky za již poskytnuté služby.
V případě, že ze strany prodávajícího nedošlo nejprve k řádnému dodání zboží (zásilka byla poškozená) a následně došlo k interním pochybením (objednávka byla stornována z důvodu nezaplacení, ač zaplacena byla), nemůže společnost za svá pochybení sankcionovat spotřebitele, neboť k rozhodnutí odstoupit od smlouvy ho donutila.
Nicméně, jestliže si spotřebitel objednal doplňkovou služba k danému zboží, prodávající mu ji poskytl (tedy router přednastavil) a následně spotřebitel od smlouvy odstoupil, ze zákona nemá právo na vrácení peněžních prostředků za tuto službu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.