Společnost


Energomontáže Votroubek s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28189Projekt stavby kabelového vedení IE 12-2006708 Číčová - přeložení kabelového vedení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2018, před 6 lety

Lubomír Řehůřek

Znění stížnosti

V roce 2017 jsme byli osloveni firmou Energomontáže s.r.o. o souhlas se stavbou po hranici soukromého pozemku p. N. V domění ,že nejsou další možné varianty jsme dali souhlas a podepsali žádost.V červnu 2018 začátek stavby-jsme po důkladném zvážení a prostudování jsme upozornili hlavního projektanta p.C.,že trasa kterou zvolil je špatná , že hrubě narušuje a hyzdí krajinu.Jeho vyjádření znělo ,že jsme podepsali a dali souhlas s vedením trasy.Po řadě emailů nás p.C. ujišťoval,že trasa vedení měla vést podél cesty ale,že p.R. nedal svolení po jeho pozemku proto musel volit jinou trasu.U našeho pozemku 22/1 usoudil, že by nás zatížil věcným břemenem,proto si to sám zamítl,místo aby nás oslovil.Oslovili jsme p. R. zda s ním bylo jednáno a on nás ujistil,že s ním nikdo nejednal.Tudíž p. C. lhal a zvolil tu nejhorší variantu.Vedl kabelové vedení po soukromém pozemku a nevyužil pozemky Pozemkového fondu ČRa špičku našeho pozemku 22/1.V každém případě bychom s touto variantou souhlasili.Jelikož se jedná o Přírodní park Orlice,tak díky p. C. vznikl paskvil,který hrubě hyzdí a narušuje vzhled krajiny.Část naši korespondence jsme rovněž zasílali p. V. Energomontáže s.r.o.,který ho vyzval aby náš požadavek předal na ČEZ k vyjádření k možnosti změny trasy kabelového vedení.Což p. C. neučinil a přestal s námi korespondovat úplně.
Doufali jsme ,že dojde ke změně projektu a bude tak zachovaný ráz krajiny.
Vyčkáme na Vaše vyjádření a bude li nutné vše předáme na Životní prostředí nebo do Černých ovcí.
K dispozici máme veškerou korespondenci , kterou na vyžádání dodáme.
Děkujeme za Vaše prošetření naší stížnosti a doufáme , že dojde k přeložení kabelového vedení.


Požadované řešení

Přeložení kabelového vedení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2018 10:07, před 6 lety

Nemá-li dílo (projektová dokumentace) vlastnosti, které byly sjednány ve smlouvě, ale vykazuje vady, musí spotřebitel tyto vady oznámit neprodleně po převzetí díla. Po oznámení vad díla zhotovitelovi má spotřebitel právo na odstranění vady opravou (v tomto případě změnou projektové dokumentace). Nelze-li odstranit vadu opravou, může požadovat dodání nové věci (vypracování nové projektové dokumentace). Pokud ani to není možné, může spotřebitel od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Bylo-li dílo úspěšně reklamováno, má spotřebitel právo domáhat se náhrady nákladů účelně vynaložených při uplatnění reklamace.

Zhotovitel díla je povinen přijmout reklamaci a vydat spotřebiteli potvrzení o tom, kdy spotřebitel reklamaci uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně písemného odůvodnění zamítnutí reklamace. Za porušení těchto zákonných povinností může být společnosti udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.

Byl-li při nabízení služeb sdělen nepravdivý údaj (kabelové vedení není možné vést jinou cestou, neboť vlastník sousedního pozemku údajně nedal ke stavbě souhlas, ač tomu tak nebylo), mohly být naplněny znaky tzv. klamavého konání, jež patří mezi zákonem o ochraně spotřebitele zakázané nekalé obchodní praktiky. Pokud společnost porušila uvedenou zákonnou povinnost, odpovídá spotřebitelovi za škodu, kterou svým jednáním způsobila (např. náklady vynaložené na stavební práce související s novým umístěním kabelů).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2019 15:03, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.