Společnost


VSP DATA a.s.

Počet nahlášených stížností:34
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#2819Poškození ipadu v servisu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.04.2014, před 11 lety

Zdeněk Tobrman

Znění stížnosti

Dobrý den,
v Prodejně iWant Plzeň jsem dával reklamovat svůj ipad protyto závady: dlouho nabíjí do 100%(cca 10h), padají aplikace, strácí se wifi, stačí zapnout prohlížeč a volné místo paměti klesne skoro na 0.
po 14 dnech odpověď že používám neoriginální kabel který vše spůsobuje(padání aplikací ???)
jel jsem si převzít tedy neopravený ipad na prodejnu a při přebírání jsem zjistil poškozenou hranu od "pádu či naražení"
sepsali jsme protokol o poškození a ipad se poslal zpět s tím že ho chci zaplatit !!!
Včera se ozvali že se jim vrátil ipad ze servisu opraven !Vyměnily zadní stranu, já ho ale po této opravě nechci převzít,
Vzhledem k tomu že při pádu či nárazu se mohlo cokoliv poškodit !!!
Do servisu jsem dával ipad ve 100% stavu bez jakéhokoliv poškození a vinou servisu mám mít opravovaný krám který může být poškozen i nárazem uvnitř ???
V předchozí stížnosti sám servis odmítl reklamaci z důvodu naraženého rohu a mě chtějí vrátit sicee opravený ale po nárazu který spůsobilyy oni či kdokoliv mezi prodejnou a servisem nicméně mě osobně je fuk kdo to spůsobil !!!
jak dále postupovat ????
děkuji Tobrman Zdeněk


Produkt

iPad 2 16GB wifi


Požadované řešení

proplacení iPadu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2014 08:10, před 11 lety

V případě, že servis způsobil škodu na převzaté věci, odpovídá za ni. Dle § 2951 občanského zákoníku se škoda nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není - li to dobře možné, anebo žádá-li o to poškozený, hradí se škoda v penězích.
V tomto případě by se posuzovalo, zda je možné uvést výrobek do původního stavu - výměnou krytu. Pokud by to nebylo možné, může poškozený žádat snížení hodnoty výrobku v penězích.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.4.2014 12:41, před 11 lety

Hezky den,
v tomto pripade se jedna o poskozeni pri preprave a predevsim o ne zcela dobrou komunikaci na linii servis, prodejna, zakaznik. Tento produkt se na strane ASP neopravuje, ale provadi se jeho vymena za jinou jednotku. Jednotka byla vymenena, ze strany servisu zakaznik primo kontaktovan a zakaznikem potvrzena spokojenost s resenim pripadu. Pokud by presto zakaznik potreboval dalsi informace, muze mne kontaktovat i primo na zitek@vspdata.cz.

Hezke dny, Jindra Zitek, reditel VSP DATA

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2014 13:09, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.