Počet nahlášených stížností: | 34 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
v Prodejně iWant Plzeň jsem dával reklamovat svůj ipad protyto závady: dlouho nabíjí do 100%(cca 10h), padají aplikace, strácí se wifi, stačí zapnout prohlížeč a volné místo paměti klesne skoro na 0.
po 14 dnech odpověď že používám neoriginální kabel který vše spůsobuje(padání aplikací ???)
jel jsem si převzít tedy neopravený ipad na prodejnu a při přebírání jsem zjistil poškozenou hranu od "pádu či naražení"
sepsali jsme protokol o poškození a ipad se poslal zpět s tím že ho chci zaplatit !!!
Včera se ozvali že se jim vrátil ipad ze servisu opraven !Vyměnily zadní stranu, já ho ale po této opravě nechci převzít,
Vzhledem k tomu že při pádu či nárazu se mohlo cokoliv poškodit !!!
Do servisu jsem dával ipad ve 100% stavu bez jakéhokoliv poškození a vinou servisu mám mít opravovaný krám který může být poškozen i nárazem uvnitř ???
V předchozí stížnosti sám servis odmítl reklamaci z důvodu naraženého rohu a mě chtějí vrátit sicee opravený ale po nárazu který spůsobilyy oni či kdokoliv mezi prodejnou a servisem nicméně mě osobně je fuk kdo to spůsobil !!!
jak dále postupovat ????
děkuji Tobrman Zdeněk
iPad 2 16GB wifi
proplacení iPadu
|
Tweet |
V případě, že servis způsobil škodu na převzaté věci, odpovídá za ni. Dle § 2951 občanského zákoníku se škoda nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není - li to dobře možné, anebo žádá-li o to poškozený, hradí se škoda v penězích.
V tomto případě by se posuzovalo, zda je možné uvést výrobek do původního stavu - výměnou krytu. Pokud by to nebylo možné, může poškozený žádat snížení hodnoty výrobku v penězích.
Hezky den,
v tomto pripade se jedna o poskozeni pri preprave a predevsim o ne zcela dobrou komunikaci na linii servis, prodejna, zakaznik. Tento produkt se na strane ASP neopravuje, ale provadi se jeho vymena za jinou jednotku. Jednotka byla vymenena, ze strany servisu zakaznik primo kontaktovan a zakaznikem potvrzena spokojenost s resenim pripadu. Pokud by presto zakaznik potreboval dalsi informace, muze mne kontaktovat i primo na zitek@vspdata.cz.
Hezke dny, Jindra Zitek, reditel VSP DATA
Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.