Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 76 |
Stále v řešení: | 12 |
naletěl jsem na klamnou reklamu na teleskop k mobilu .Teleskop jsem bohužel zaplatil.Teleskop byl nefunkční. V určené na reklamaci jsem odeslal teleskop neporušený,orginál zabalený.Reklamace mi byla uznána č. uznané reklamace299587855.Peníze za reklamaci jsem dosud neobdržel.po emailovém dopisování nastala zdržovací taktika a je po mě stále žádáno číslo mého účtu který stále posílám a peníze jsou asi v nedohlednu.
produkt byl nefunkční , klamná reklama
postěžovat si opravdu tedy nechci. Příšel mi nefunkční šmejd.Moje reakce na mou stížnost?Vrácení peněz na účet č.ú 231653009/0300.Petr Šimonic Vlkovec 69 Chocerady 25724
|
Tweet |
Reklamaci musí prodávající vyřídit do 30 dnů od jejího uplatnění s tím, že nároky spotřebitele stanoví § 2169 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, primárně se reklamace má řešit bezplatnou opravou, pokud to není možné a opravou by se vada neodstranila, přichází na řadu výměna věci za nový kus (nikoliv výměna za jiné zboží). Jestliže ani výměna neřeší vadu (vadná je celá modelová řada výrobků), potom zbývá odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.