Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:714
Z toho za letošní rok:76
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#28193Reklamace teleskopu .číslo uznané reklamace 299587855

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2018, před 6 lety

Petr Šimonic

Znění stížnosti

naletěl jsem na klamnou reklamu na teleskop k mobilu .Teleskop jsem bohužel zaplatil.Teleskop byl nefunkční. V určené na reklamaci jsem odeslal teleskop neporušený,orginál zabalený.Reklamace mi byla uznána č. uznané reklamace299587855.Peníze za reklamaci jsem dosud neobdržel.po emailovém dopisování nastala zdržovací taktika a je po mě stále žádáno číslo mého účtu který stále posílám a peníze jsou asi v nedohlednu.


Produkt

produkt byl nefunkční , klamná reklama


Požadované řešení

postěžovat si opravdu tedy nechci. Příšel mi nefunkční šmejd.Moje reakce na mou stížnost?Vrácení peněz na účet č.ú 231653009/0300.Petr Šimonic Vlkovec 69 Chocerady 25724


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2018 08:56, před 6 lety

Reklamaci musí prodávající vyřídit do 30 dnů od jejího uplatnění s tím, že nároky spotřebitele stanoví § 2169 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, primárně se reklamace má řešit bezplatnou opravou, pokud to není možné a opravou by se vada neodstranila, přichází na řadu výměna věci za nový kus (nikoliv výměna za jiné zboží). Jestliže ani výměna neřeší vadu (vadná je celá modelová řada výrobků), potom zbývá odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2018 12:46, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.