Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dňa 14.4. 2018 som si zakúpil prémiové členstvo v tejto zoznamke na moju mailovú adresu a keď som mal podozrenie,že ponúknuté profily sú fiktívne a nenašiel som nič,čo by ma zaujalo,chcel som od zmluvy zo spoločnosťou odstúpiť.Stiahol a vytlačil som si ich formulár na tento účel,vyplnil,oskenoval a odoslal.Neskôr mi tvrdili,že toto prémiové členstvo bolo zakúpené z inej mailovej adresy a zrážali mi z mojej platobnej karty naďalej 49,50 eur. Neprihlásil som sa z inej mailovej adresy,čo sami potvrdili,keď mi napísali upomienku,vraj poslednú platobnú upomienku a pri tom som pred tým inú ani nedostal.Teraz sa už suma na úhradu navýšila na 60,50 eur. V prípade chýbajúcej platby budú inštruovať externú agentúru,aby pokračovala vo vymáhaní dlhu.Neviem,ako mám ďalej postupovať a ukončiť vzťah s touto možno podvodnou spoločnosťou. Preto sa obraciam na vás s prosbou o pomoc.
Prémiové členstvo v zoynamovacej spoločnosti be2
Ukončiť zmluvný vzťah s be2.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Dobrý deň. Prosím Vás o informáciu,ako môžem ukončiť zmluvný vzťah so spoločnosťou be2,keď som im poslal ich elektronický formulár,k obstúpeniu od zmluvy a oni na to nereagovali a zrazilimi z mojej platobnej karty opäť peniaze a teraz som dostal aj upomienku a v prípade jej neuhradenia,bude nedoplatok vymáhať externá spoločnosť. Tak už naozaj neviem,ako ukončiť zmluvný vzťah zo spoločnosťou be2,keď nereagujú ani na formulár na odstúpenie od zmluvy.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum.