Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#28194Neviem odstúpiť od zmluvy s touto zoznamovaciou spoločnosťou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2018, před 6 lety

František Kaduk

Znění stížnosti

Dňa 14.4. 2018 som si zakúpil prémiové členstvo v tejto zoznamke na moju mailovú adresu a keď som mal podozrenie,že ponúknuté profily sú fiktívne a nenašiel som nič,čo by ma zaujalo,chcel som od zmluvy zo spoločnosťou odstúpiť.Stiahol a vytlačil som si ich formulár na tento účel,vyplnil,oskenoval a odoslal.Neskôr mi tvrdili,že toto prémiové členstvo bolo zakúpené z inej mailovej adresy a zrážali mi z mojej platobnej karty naďalej 49,50 eur. Neprihlásil som sa z inej mailovej adresy,čo sami potvrdili,keď mi napísali upomienku,vraj poslednú platobnú upomienku a pri tom som pred tým inú ani nedostal.Teraz sa už suma na úhradu navýšila na 60,50 eur. V prípade chýbajúcej platby budú inštruovať externú agentúru,aby pokračovala vo vymáhaní dlhu.Neviem,ako mám ďalej postupovať a ukončiť vzťah s touto možno podvodnou spoločnosťou. Preto sa obraciam na vás s prosbou o pomoc.


Produkt

Prémiové členstvo v zoynamovacej spoločnosti be2


Požadované řešení

Ukončiť zmluvný vzťah s be2.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2018 08:36, před 6 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.11.2018 11:02, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.11.2018 17:44, před 6 lety


František Kaduk

Dobrý deň. Prosím Vás o informáciu,ako môžem ukončiť zmluvný vzťah so spoločnosťou be2,keď som im poslal ich elektronický formulár,k obstúpeniu od zmluvy a oni na to nereagovali a zrazilimi z mojej platobnej karty opäť peniaze a teraz som dostal aj upomienku a v prípade jej neuhradenia,bude nedoplatok vymáhať externá spoločnosť. Tak už naozaj neviem,ako ukončiť zmluvný vzťah zo spoločnosťou be2,keď nereagujú ani na formulár na odstúpenie od zmluvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2019 21:43, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.