Počet nahlášených stížností: | 89 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
reklamuji nevyžádané prémiové smsky za období 12.9.-11.10, kdy mi bylo naúčtováno 112 prémiových sms po 99,- Kč, tedy za celkovou částku 11.088,-.
Již jsem psala jeden dotaz a reklamaci na emailovu adresu firmě Dimoco, a to dne 13. a 21.11.,ale vůbec žádná reakce od nich nepřišla.
Požaduji vrátit peníze zpět.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebitelce dodal, ačkoli si ji spotřebitelka neobjednala, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitelka by v takovém případě mohla žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Ahoj Milena Jelínková,
My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění.
Co je DIMOCO?
DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů
koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal.
Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV
přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např.
Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet!
Co DIMOCO není?
DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb.
Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby?
Při jakýchkoliv otázkách je Ti tým MPSC - Mobile Payment Service Center pro spotřebitele k dispozici.
Váš angažovaný tým Vám pomůže tuto situaci vyřešit s příslušným poskytovatelem služby: http://www.mobile-info.cc/customercare/home.html
S pozdravem
servisní tým DIMOCO
Prosím o napsání
Vážená paní Jelínková,
kontaktujte podporu MPSC-Mobile Payments Service Center: info-cz@mobileinfo.biz s postiženým číslem mobilního telefonu, které vás mohou podpořit.
Děkuji.
S pozdravem
servisní tým DIMOCO
Reklamaci jsem poslala na uvedený e-mail, ale na ten jsem se již obrátila 13.11. a žádná odpověď mi od nich nepřišla.
Spotřebitelka nám sdělila, že došlo k navrácení peněz na její účet, takže stížnost byla vyřešena k její naprosté spokojenosti. Stížnost proto uzavíráme.