Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#28198Nekalé obchodní praktiky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2018, před 6 lety

Lidmila Štajnerová

Znění stížnosti

___________________________________________________________________________
Podrobný popis Dobrý den, chci podat stížnost na server pro internetový prodej
vstupenek www.viagogo.com Chtela jsem zakoupit vstupenky na
Melody Makers s Ondřejem Havelkou a server nabízí vstupenky na
koncert 5.brezna 2019 v divadle U22 v Praze 7 Bubeneč, zatímco
koncert se koná v Uhříněvsi v sokolovně, která má název též U22. Chci
upozornit zejména na způsob prodeje vstupenek, nejen že si kupujete
vstupenky do centra Prahy a není tomu tak, navíc vám během
objednávání neustále vybíhají stránky s upozorněními, že je již málo
vstupenek, málo času atd, evidentně se snahou zmást kupujícího, cena
vstupenek je 600 Kč, když jsem zadala platební údaje, cena za 3
vstupenky vzrostla na 3200,-Zapocitali poplatky za rezervaci a ještě
nějaké. Naštěstí jsem platbu nepotvrdila. Peníze mi zatím neodesly. Ne
každý ale pohotově zareaguje. Pan Havelka by se jistě divil, jakým
způsobem se prodávají vstupenky na jeho koncert.
Ludmila


Produkt

Chybné místo konání koncertu, cena vstupenky místo nabízených 600,- během objednávání vzroste na 1070, - po přičtení údajných poplatků za rezervaci


Požadované řešení

Kontrola ČOI


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2018 08:21, před 6 lety

Společnost není prodávajícím vstupenek. Společnost pouze zprostředkovává obchod mezi kupujícím a prodávajícím (český název webového portálu je "burza vstupenek"). Prodávajícím tedy nemusí být vždy podnikatel. Není-li prodávajícím podnikatel, na smluvní vztah mezi kupujícím a prodávajícím se nepoužijí ustanovení na ochranu spotřebitele. Navíc odstoupit od smlouvy o zakoupení vstupenek ve lhůtě čtrnácti dnů není možné, neboť se jedná o smlouvu, jež patří mezi výjimky, kdy není možné práva na odstoupení využít (dle § 1837 písm. j) občanského zákoníku). Jelikož jsou na webových stránkách společnosti nabízeny vstupenky, jež již byly jednou zakoupeny, mohou se ceny těchto vstupenek lišit od cen vstupenek nabízených oficiálními prodávajícími.

Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje (např. informace o ceně), mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí se ve Švýcarsku nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, je známý spíše pod zkratkou "BFK", v angličtině je to Federal Consumer Affairs Bureau, pod zkratkou "FCAB".

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2018 12:48, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.