Společnost


Nábytek Louda spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2820Neuznané reklamace a i znalecký posudek.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 23 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
04.04.2014, před 11 lety

Jan Mann

Znění stížnosti

Po opakovaných neuznalých reklamacích a po opakovaných závadách i po opravě a vzniku dalších závad jsme nechali vypracovat znalecký posudek na jehož základě jsme podali odstoupení od kupní smlouvy,ani ten nebyl uznán výrobcem.Ten stále tvrdí,že jsme si dané reklamované závady způsobily mechanickým poškozením sami,a to špatným zacházením a hrubou silou za účelem vrácení peněz! Sedací soupravu za 16.400,-Kč jsme si nepořídili na to, abychom si ji po roce a půl začali ničit "hrubou silou",tak jak uvádí prodejce.Je nám 65let a oba jsme s manželkou po operací kyčlí a proto jsme si vybrali tuto sedačku s tvrdším a vyšším posezením.Teď nevím,co si o tomto posouzení a rozhodnutí prodejce bez jeho nedoloženého znaleckého posudku mám myslet?


Produkt

DUBAI 3FBL+OSBP,potahový mate.Genewa zielonykoord/vzor C-1,č.zboží 177529


Požadované řešení

Z důvodu opakovaných závad,které jsou zdokumentovány ve znaleckém posudku žádáme na základě podání odstoupení od kupní smlouvy vrácení kupní ceny sedací soupravy,která se nedá řádně dále bez další problémů používat,protože byla již 2 krát v dosavadním užívání odvezena k opravě a posouzení v rámci reklamace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2014 15:58, před 11 lety

V případě, že se na výrobku vyskytnou 3 stejné závady nebo 4 různé závady po opravě, případně 3 závady najednou, má kupující právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení uhrazených finančních částek. Tyto závady ovšem musí být uznány prodejcem. Pokud se tak nestane, je řešení právě znalecký posudek, který pokud je ve prospěch kupujícího, dokládá i jeho nárok.
V případě následného uznání reklamace by musel prodejce vrátit nejen kupní cenu, ale proplatit i náklady spojené s reklamací, tedy doprava, znalecké posudky, poštovné atd.
Pokud nebude mít prodejce zájem řešit celou záležitost mimosoudně, bude třeba se nároků z odpovědnosti za vady domáhat soudní cestou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 13:11, před 10 lety

Společnost Nábytek Louda spol. s r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.