Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po opakovaných neuznalých reklamacích a po opakovaných závadách i po opravě a vzniku dalších závad jsme nechali vypracovat znalecký posudek na jehož základě jsme podali odstoupení od kupní smlouvy,ani ten nebyl uznán výrobcem.Ten stále tvrdí,že jsme si dané reklamované závady způsobily mechanickým poškozením sami,a to špatným zacházením a hrubou silou za účelem vrácení peněz! Sedací soupravu za 16.400,-Kč jsme si nepořídili na to, abychom si ji po roce a půl začali ničit "hrubou silou",tak jak uvádí prodejce.Je nám 65let a oba jsme s manželkou po operací kyčlí a proto jsme si vybrali tuto sedačku s tvrdším a vyšším posezením.Teď nevím,co si o tomto posouzení a rozhodnutí prodejce bez jeho nedoloženého znaleckého posudku mám myslet?
DUBAI 3FBL+OSBP,potahový mate.Genewa zielonykoord/vzor C-1,č.zboží 177529
Z důvodu opakovaných závad,které jsou zdokumentovány ve znaleckém posudku žádáme na základě podání odstoupení od kupní smlouvy vrácení kupní ceny sedací soupravy,která se nedá řádně dále bez další problémů používat,protože byla již 2 krát v dosavadním užívání odvezena k opravě a posouzení v rámci reklamace.
|
Tweet |
V případě, že se na výrobku vyskytnou 3 stejné závady nebo 4 různé závady po opravě, případně 3 závady najednou, má kupující právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení uhrazených finančních částek. Tyto závady ovšem musí být uznány prodejcem. Pokud se tak nestane, je řešení právě znalecký posudek, který pokud je ve prospěch kupujícího, dokládá i jeho nárok.
V případě následného uznání reklamace by musel prodejce vrátit nejen kupní cenu, ale proplatit i náklady spojené s reklamací, tedy doprava, znalecké posudky, poštovné atd.
Pokud nebude mít prodejce zájem řešit celou záležitost mimosoudně, bude třeba se nároků z odpovědnosti za vady domáhat soudní cestou.
Společnost Nábytek Louda spol. s r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.