Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#28205Téměř každé ráno špatné cenovky - Zlín, Díly VI

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2018, před 6 lety

Pavel Chrudimský

Znění stížnosti

Dobrý den

Pravidelně téměř každé ráno v pracovním týdnu jsou na prodejně Lidl - Díly VI 5478, 760 01 Zlín u zboží sortimentu pečiva špatné "akční" cenovky. Opravdu mě nebaví pomalu každý den u kasy čekat než pokladní někoho pošle do pečiva aby ověřili, že u vita rohlíků je akční cena 1,90,- i když mi na pokladnu razí 2,90,- atd.. Na tento problém narážím tak často až mě to už nebaví a nakupuji raději v Želechovicích v jiném obchodě. 1 - 3 korunový rozdíl je banalita, ale vadí mi ten přístup. Toto mi přijde jako klamání zákazníka, že nalákáte na nižší cenu a na pokladně narazíte jinou. Kdyby to nebylo 3 - 4 dny z 5 návštěv tak bych to neřešil ale v tomto případě už je to opravdu vrchol. K tomu mohu podotknout, že se na prodejně lze setkat s plnými uličkami těch "kysní" na zboží a nezáleží zda je to zrovna ráno / dopoledne / odpoledne.

Žádám Vás o promptní nápravu.
Děkuji


Produkt

klamavé ceny


Požadované řešení

Požaduji, aby prodejna přestala oklamávat zákazníky špatnými cenovkami.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2018 11:28, před 6 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.11.2018 12:03, před 6 lety

Dobrý den, pane Chrudimský,

toto nás velmi mrzí a za špatné cenovky se Vám omlouváme. Děkujeme, že jste upozornil na opakující se problém, který ihned prověříme a necháme vedení dané pobočky zjednat nápravu.

Ještě jednou děkujeme za upozornění a omlouváme se za nepřesné údaje na cenovkách. S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.12.2018 11:55, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.1.2019 15:25, před 6 lety


Pavel Chrudimský

Hodnocení: