Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den
Pravidelně téměř každé ráno v pracovním týdnu jsou na prodejně Lidl - Díly VI 5478, 760 01 Zlín u zboží sortimentu pečiva špatné "akční" cenovky. Opravdu mě nebaví pomalu každý den u kasy čekat než pokladní někoho pošle do pečiva aby ověřili, že u vita rohlíků je akční cena 1,90,- i když mi na pokladnu razí 2,90,- atd.. Na tento problém narážím tak často až mě to už nebaví a nakupuji raději v Želechovicích v jiném obchodě. 1 - 3 korunový rozdíl je banalita, ale vadí mi ten přístup. Toto mi přijde jako klamání zákazníka, že nalákáte na nižší cenu a na pokladně narazíte jinou. Kdyby to nebylo 3 - 4 dny z 5 návštěv tak bych to neřešil ale v tomto případě už je to opravdu vrchol. K tomu mohu podotknout, že se na prodejně lze setkat s plnými uličkami těch "kysní" na zboží a nezáleží zda je to zrovna ráno / dopoledne / odpoledne.
Žádám Vás o promptní nápravu.
Děkuji
klamavé ceny
Požaduji, aby prodejna přestala oklamávat zákazníky špatnými cenovkami.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Dobrý den, pane Chrudimský,
toto nás velmi mrzí a za špatné cenovky se Vám omlouváme. Děkujeme, že jste upozornil na opakující se problém, který ihned prověříme a necháme vedení dané pobočky zjednat nápravu.
Ještě jednou děkujeme za upozornění a omlouváme se za nepřesné údaje na cenovkách. S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: