Společnost


Booking.com (Czech Republic) s.r.o.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28207Booking - platba 2x

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2018, před 6 lety

Jiří Tinek

Znění stížnosti

Hotel Pecr Pec pod Sněžkou 344, Pec pod Sněžkou, 54221.
Rezervace 6. - 8. 3. 2019, zdarma storno rezervace do 20. 2. 2019.
Platba stržena v neděli večer, 25. 11. 2018: celá částka za rezervaci
6968 Kč a navíc ve stejný čas stržena další částka 3484 Kč.
Voláno na recepci, nekompetentní osoba, nemůže nic dělat, žádný manager celý týden v hotelu nebude. Email zaslán do hotelu s potvrzením částek z banky. Storno provedeno přes booking.com.


Produkt

Číslo rezervace: 2072495487


Požadované řešení

Prosím o vrácení částky 6968 Kč a 3484 Kč co nejdříve.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2018 11:55, před 6 lety

Portál booking.com je dle aktuálního znění obchodních podmínek pouhým zprostředkovatelem ubytování mezi zájemci o ubytování a ubytovatele, kteří prostřednictvím internetové platformy nabízejí uzavření smlouvy o ubytování.

Podle § 1837 písm. j) občanského zákoníku nemůže spotřebitel odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku ohledně ubytování, pokud je poskytováno v předem určené čase (právní nárok na bezplatné zrušení rezervace nevzniká)

Podle článku 6 obchodních podmínek zprostředkovatele může po uzavření rezervace poskytovatel služby žádat zaplacení storno poplatku v případě, že na to byl zájemce v podrobných informací o jednotlivých rezervacích předem upozorněn. Pokud však byl spotřebitel výslovně informován při uzavírání smlouvy o možností bezplatného storna, pak nemůže být storno poplatek účtován.

Společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku.

Z tohoto důvodu doporučujeme, aby se spotřebitel obrátil ohledně reklamace poskytnutých služeb na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.

Webové stránky Evropského spotřebitelského centra lze nalézt na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které máte k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.

Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2019 15:05, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.