Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den
V pátek mi mě přijít balíček s tím, že doručení je mezi 16:00-18:00.
V 11 hodin dopoledne mi volá řidič, že je před mým domem. Řidiči si nevšimli, že balíček má dvě části, nicméně mi slíbili, že si balíček předají aby mi to bylo doručeno v kuse. To se tak nestalo, v pátek mi byla doručena pouze jedna část zásilky, řidič mi tedy řekl, že druhou část doručí v sobotu, když jsem mu volala v sobotu tak se tak nestalo! Paní na call centru mi řekla že to dá jako urgenci na dnes, nicméně když jsem tam teď volala tak mi paní řekla že se může stát že mi to dnes nedoručí, tak to mi tedy opravdu nepřijde normální, neskutečný přístup, očekávala bych, že když je chyba na straně PPL snaží, že se to pokusí nějak vyřešit ke spokojenosti zákazníka ale bohužel. V životě už nic nechci doručit přes ppl.
41190329684 - mám pouze jenom jedno číslo balíčku
chci doručit dnes !!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelkou odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.