Společnost


Foglik s.r.o.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

30%
70%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#2821Nedodané zboží, nezájem dodavatele

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.04.2014, před 11 lety

Jana Karásková

Znění stížnosti

Zboží, které jsem si objednala a ihned zaplatila 21.2.2014 mi stále nebylo doručeno. Zboží jsem dokonce zaplatila 2x - protože mi v potvrzení e-mailem přišel jiný účet než jsem nakonec našla na faktuře (podruhé 21.3.2014). Vzhledem k tomu, že dříve jsem z firmou problém neměla, zaplatila jsem zboží znovu na účet uvedený na faktuře. S firmou se nedá jinak spojit než přes okénko "kontaktujte nás", což jsem udělala. Bez odpovědi! Do dnešního dne nemám zboží, nemám peníze, nikdo se mi neozval. Telefon uvedený na stránkách nikdo nezvedá.


Produkt

Faktura č. 135030


Požadované řešení

Žádám o dodání zboží a vrácení jedné platby, nebo o vrácení obou plateb bez dodávky zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2014 10:30, před 11 lety

V případě, že bylo zboží již zaplaceno předem a nebylo v dohodnuté lhůtě, má kupující nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení uhrazených finančních částek.
Druhou platbu by měl prodejce vrátit v každém případě jako bezdůvodné obohacení.
Vzhledek k počtu obdobných stížností na společnost doporučujeme podat i trestní oznámení na nejbližší policii nebo státním zastupitelství.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2014 20:24, před 11 lety

Bohužel společnost na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagovala. Vzhledem k tomu, že pro možnost řešení sporu prostřednictvím mimosoudního řešení sporů je třeba spolupráce obou smluvních stran, bude stížnost uzavřena.
Zároveň dle nám dostupných informací se společnost s žádným zákazníkem dosud nevyrovnala. Vzhledem k počtu a obsahu stížností doporučujeme podat trestní oznámení, přičemž od jednoho spotřebitele již máme spisovou značku trestního oznámení na společnost - KRPA-168343-2/PŘ-2014-001412.
Pokud se tak již nestalo, doporučujeme se k tomuto trestnímu oznámení co nejdříve připojit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.