Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zboží, které jsem si objednala a ihned zaplatila 21.2.2014 mi stále nebylo doručeno. Zboží jsem dokonce zaplatila 2x - protože mi v potvrzení e-mailem přišel jiný účet než jsem nakonec našla na faktuře (podruhé 21.3.2014). Vzhledem k tomu, že dříve jsem z firmou problém neměla, zaplatila jsem zboží znovu na účet uvedený na faktuře. S firmou se nedá jinak spojit než přes okénko "kontaktujte nás", což jsem udělala. Bez odpovědi! Do dnešního dne nemám zboží, nemám peníze, nikdo se mi neozval. Telefon uvedený na stránkách nikdo nezvedá.
Faktura č. 135030
Žádám o dodání zboží a vrácení jedné platby, nebo o vrácení obou plateb bez dodávky zboží.
|
Tweet |
V případě, že bylo zboží již zaplaceno předem a nebylo v dohodnuté lhůtě, má kupující nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení uhrazených finančních částek.
Druhou platbu by měl prodejce vrátit v každém případě jako bezdůvodné obohacení.
Vzhledek k počtu obdobných stížností na společnost doporučujeme podat i trestní oznámení na nejbližší policii nebo státním zastupitelství.
Bohužel společnost na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagovala. Vzhledem k tomu, že pro možnost řešení sporu prostřednictvím mimosoudního řešení sporů je třeba spolupráce obou smluvních stran, bude stížnost uzavřena.
Zároveň dle nám dostupných informací se společnost s žádným zákazníkem dosud nevyrovnala. Vzhledem k počtu a obsahu stížností doporučujeme podat trestní oznámení, přičemž od jednoho spotřebitele již máme spisovou značku trestního oznámení na společnost - KRPA-168343-2/PŘ-2014-001412.
Pokud se tak již nestalo, doporučujeme se k tomuto trestnímu oznámení co nejdříve připojit.