Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pozor na túto firmu.
Po zrušení služby, nás nijak neupozornili na to že máme vrátiť nejakú kartu z príjmača, a cca po 2 mesiacoch podali na nás exekúciu, bez akého koľvek upozornenia. Samozrejme som tam telefonoval, a požadoval kde nás nejak vyzvali, a odpoveď bola že poštou. Pritom majú na nás emailový kontakt, kde X rokov každý mesiac posielali faktúry, majú na nás telefónny kontakt, nikto nezavolal, ale dajme tomu, že OK. Zaplatili sme exekučnej firme karzu za 1500Kč + pokutu za exekúciu 790Kč, exekučná firma zaslala o 2 dni faktúru a prípad uzavrela, tiež OK. A teraz nastal super prípad. každý týždeň telefonujem d DIGI CZ aby mi zaslali faktúru na 1500Kč, za kartu,a už 2,5 mesiaca sa nemôžem ku tejto faktúre dostať. Na call centre je vždy niekto iný, čo je normálne, ale odpoveď vždy nejasná. posunieme na ekonomické oddelenie, faktúru zašleme manuálne, faktúra sa zle vystavila, a bla bla bla... Táto firma podľa môjho názoru, cielene neposiela upozornenia o nevráteníkarty, a cielene dáva ľudí na exekúciu, a potom nechcú dodať ani potvrdenie o zaplateí..
Ľudia dajte si na túto firmu fakt pozor.
DIGI TV
Chcel by som aby dodali faktúru, a aby už nikdy nekontaktovali, a nedávali nikde reklamu, aby mi nebolo zle.
|
Tweet |
Je-li věc (zařízení) ve vlastnictví společnosti, je spotřebitel povinen tuto věc na výzvu společnosti vrátit. Pokud ale společnost neposkytne spotřebiteli součinnost a odmítá uvedenou věc od spotřebitele převzít, jde to k tíži společnosti.
K nákladům na vymáhání pohledávky se již v minulosti vyjádřil Nejvyšší soud ČR v rozhodnutí se sp. zn. 32 Cdo 1733/2008 tak, že věřitel nemá z titulu náhrady škody vůči dlužníku právo na zaplacení odměny, kterou uhradil inkasní společnosti za vymožení podstatné části jeho pohledávek za dlužníkem.
Společnost má povinnost vydat doklad o zaplacení pokud o to spotřebitel požádá. Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k zaslání dokladu o zaplacení písemně za využití poštovních služeb. Nevystaví-li prodávající ani tak doklad o zaplacení, dopouští se správního deliktu, za který mu hrozí pokuta ve výši až 1 000 000,- Kč. Dohled nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.