Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#28214Nepřiměřeně dlouhá doba pro odeslání zásilky a následné dodání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

12 minut 54 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2018, před 6 lety

Daniel Hudec

Znění stížnosti

Zásilka číslo byla podána k odeslání 21. 11. 2018. Když jsem se na přepážce zeptal, kdy zásilka dorazí na místo určení, tam mi řekli, že do pátku 23. 11. 2018 by tam mohla být.
Dnes je 26. 11. 2018 a zásilka ještě nebyla ani vyslána do Prahy a leží stále v Ostravě.
Když jsem 26. 11. 2018 volal na telefonní číslo 954 270 100, abych se dověděl, kdy zásilka dorazí na místo určení, nebyli mi schopni říci. Když jsem se zeptal alespoň na to, kdy bude zásilka vyslána do Prahy, nebyli schopni odpovědět, ani na tohle.
Když jsem se zeptal člověka, který mi dnes shodou okolností dovezl jinou zásilku domů, jak dlouho obyčejně trvá vyslání zásilky do Prahy, řekl mi, že zpravidla do druhého dne, v dnešních dnech asi tak 3 dny.
Po 5 dnech, co jsem zásilku podal:
- zásilka neopustila poštu v Ostravě
- nevím, kdy bude zásilka odeslána do Prahy
- Nevím, kdy bude zásilka doručena.
Nerozumím tomu, proč trvá nepřiměřeně dlouho jenom vyslání zásilky z Ostravy, když jde o obálku o hmotnosti do 70g.


Produkt

Doručení do vlastních rukou


Požadované řešení

Informace, kdy bude zásilka doručena na místo určení, případně odeslána do Prahy k dalšímu zpracování. Očekával jsem, že v místě určení bude již v pátek minulého týdne.

Poznámka: Pracovníkovi pošty jsem nabídnul doplacení prostředků na změnu typu odeslání zásilky tak, aby byla doručena do místa určení co nejdříve/v určenou dobu.

Varianty řešení:
1. Bude záslka doručena do místa určení už tento týden? Kdy?
2. Lze urychlit doručení zásilky?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2018 14:23, před 6 lety

Pokud nebyla zásilka doručena v souladu se smlouvou, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.