Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#28215Nedoručená zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2018, před 6 lety

Ján Dubovský

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 12,11,2018 jste převzali zásilku 40490859743 od společnosti VEDE, kterou jste mi dnešního dne nedoručili. V úterý 13.11. jsem od vás obdržel email s informací, že zásilka se opozdí. Ve středu 14.11, jsem nejdřív v 10.33 obdržel SMS, že zásilka mi bude opětovně doručována. Dál ve stejný den k mému překvapení volál řidič - ve 13.31- s tím, že mi chce doručovat zásilku. Vysvětlil jsem mu, že mi ráno do 8.00 nepřišla sms s informací o doručení. Následně ve 13.51 jsem tuto skutečnost sdělil a reklamoval na vaší zákaznické lince, kde mi bylo operátorkou sděleno, že byl jakýsi problém soperátorem - což mně jako vášeho zákazníka nemusí zajímat a domluvil jsem si s ní náhradní termím dodání - 16.11. mezi 8.00-9.00 V tento den mi zasílka nebyla doručena a nebyl jsem nikým z PPL kontaktován ohledně vysvětlení či omluvy. Naprosto zařážející je to, že PPL mně nekontaktovala abni v dalších dnech. Dnes 26.11. jsem tedy kontaktoval zákaznickou linku opět ve 13.25 s dotazem, proč jste nebyli schopni mi zásilku 14 dni doručit. Od operátorky jsem se k mé velké nelibosti dozvěděl, že zásilku vracíte obchodu.
Žádám Vás o vysvětlení a opětovné doručení zásilky dle domluvených podmínek s obchodem VEDE a dovoluji si konstatoval, že něco podobného se mi ještě nestalo! Přístup Vaší společnosti ke mně jako ke koncovému zákazníkovi otřesný, antizákaznický, neprofesionálni.
S pozdravem
Ján Dubovský


Produkt

Doručení zásilky


Požadované řešení

Opětovné doručení zásilky na základě lepší komunikace a vzřecnosti k zákazníkovi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2018 14:27, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.1.2019 14:58, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.