Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den.
Dne 21.11.2018 jsem v úložišti Zborovská ul. , Praha 5, zaplatil a vyzvedl zboží - EGLO Svítidlo stojací BAYA 30638 - č. faktury 5038536720. To, že bylo nabízeno se slevou 2000,- Kč pro držitele karty MALL pominu, protože jsem žádnou slevu nedostal. Když jsem zboží doma rozbalil, zjistil jsem, že je nekompletní, chybí část, světlo nejde kompletovat.
Z nákupu jsem zklamaný, žádnou kartu aktivovat již nebudu a s MALLem jsem jednou pro vždy skončil. Miroslav Wolf, tel. 602 314 868
Chci buď: 1) vrátit peníze nebo 2) dodat kompletní zboží.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravou věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.
Pokud byla smlouva uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Vážený pane Wolfe,
mrzí nás, že jste měl problémy se zakoupeným zbožím.
Sleva, která je deklarována ve výši 2000 Kč, je uznána ve chvíli, kdy je zřízena kreditní karta MALL a tou je následně zaplacen nákup.
Po uplynulé lhůtě následně na danou kartu obdržíte zpět avizovaných 2000 Kč. Veškeré informace jsou uvedeny u všech výrobků, kterých se daná akce týká.
Bohužel v rámci Vaší objednávky neevidujeme žádnou reklamaci. Pokud Vám bylo doručeno nekompletní zboží, poprosila bych Vás o zaslání bližších informací na email overeno@mall.cz .
Standardně pokud dojde k doručení nekompletního výrobku a zákazník nás o této skutečnosti informuje, zajišťujeme výměnu daného zboží či vrácení platby.
Děkuji a přeji hezký den.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.