Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Reklamuji zájezd č. 513002809 do Mar Menor pro seniory 55+. Tento zájezd jsem kupovala u CK Conti, která prodává zájezdy Delfin travel s.r.o. Delfín travel změnil místo letiště, takže místo 30 km jsme byli nuceni jet téměř 300 km a pak být do večera vláčeni po špinavých parkovištích, přestože jsme přiletěli hned ráno.Oba jsme zájezd odstonali.Rovněž stravování bylo mizerné, nemohli jsme se stravovat společně se Španěly, jídlo v poledne bylo lepší, společné pro Španěly i pro nás, večer jsme do velké jídelny nesměli a jídlo jsme měli totéž, co bylo v poledne, jen ohřívané, polévka zředěná, deserty mizerné, atd. Léčivé bahno, kvůli kterému jsme přiletěli, jsme vůbec neviděli, koupili jsme si ho pak v lékárně.
Mizerné služby, včetně průvodkyně, která lživě informovala, že jsme za ní nepřišli cokoli reklamovat, přitom jsme s ní byli denně v kontaktu.
Navrhujeme vrácení celé částky zájezdu, což je Kč 30.380,-, po otřesném jednání s Delfín travel s.r.o. (viz přílohy) jsme požadovanou částku zvýšili o Kč 10.000,- za nehmotnou, duchovní, zdravotní újmu a zkažení radosti z dovolené, která byla k výročí naší svatby.
|
Tweet |
V případě, že je uplatněna reklamace zájezdu, obvykle se uplatňuje vyřízení reklamace formou přiměřené slevy, která se může určovat z tzv. Frankfurtské tabulky slev.
Je zde uvedeno např. i slevu při zpoždění odletu. Pokud by bylo uvedeno, že po příletu bude zákazník ubytován, má nárok po nesplnění na proplacení zpoždění dojezdu do hotelu. V případě jednotvárné stravy má nárok na slevu ve výši 5% z ceny zájezdu.
V případě uplatnění reklamace bude třeba reklamované nedostatky zákazníkem prokázat.
V případě, že nebyla reklamace vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění, může být obchodník sankcionován ze strany České obchodní inspekce.
V tomto případě obchodník doplnil následující:
K této záležitosti bychom rádi doplnili skutečnost, že s manželi Krejčovými jsme se snažili smírně dohodnout a za tím účelem jsme také svolali i osobní schůzku, avšak manželé Krejčovi smírné řešení bohužel odmítají.
V tomto případě doporučujeme stěžovateli zvážit, jaké nedostatky zájezdu může prokázat a jaká sleva by mu náležela dle Frankfurtské tabulky slev. Na navrácení plné ceny zájezdu je nárok opravdu ve výjimečných případech, kde by nebyla řádně poskytnuta téměř žádná služby vyplývající ze smlouvy v pořádku.
Dle nám dostupných informací bylo nabídnuto zákazníkům řešení formou přiměřené slevy ve výši 7500 Kč. Vzhledem k tomu, že hodnota zájezdu byla cca 30000 Kč, jedná se o slevu ve výši 25 %, což je částka převyšující jeden den pobytu a slevu 5% za jednotvárnou stravu.
Od Delfín travel s.r.o. jsme obdrželi Zápis z jednání mezi námi a jmenovanou cestovní kanceláří dne 14. 2. 2014.Tvrzení, že klienti byli o změně informování již dne 9. 7. 2013, tedy více jak 2 měsíce předem se nezakládá na pravdě. O této důležité skutečnosti jsme byli informováni až těsně před odletem, jinak bychom na takovýto "povedený" zájezd v životě nejeli. Proč jsme informaci dostali tak pozdě, k čemu nám byla informace 29. 8. 2014 tedy o 2 měsíce později? Navštívila jsem po obdržení "Zápisu" CK Conti, kde jsem zájezd kupovala, mluvila jsem s p. Vaňkovou, která měla toto na starosti a na moji žádost o ukázání e-mailu, kterým jsme byli údajně informováni již 9. 7. 2013 odpověděla, že mi jej ukázat nemůže. Samozřejmě, neboť takovýto e-mail neexistuje. Z tohoto důvodu pokládáme navrhovanou kompenzaci za naprosto nedostačující a očekáváme další nabídku, předtím, než učiníme další opatření.
Jelikož strany delší dobu neposkytly informace o průběhu řešení sporu, rozhodli jsme se stížnost uzavřít.