Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#28224Vrácení zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2018, před 6 lety

Erita Marková

Znění stížnosti

Dobrý den , zakoupila jsem v Tescu v Českém Krumlově knihu, ale protože jsem si nebyla uplne jistá jejím názvem, tak jsem se zeptala, zda je možné knihu, kdyby nevyhovovala vrátit. Bylo mi zodpovězeno, že ano, ale ne za měsíc, protože prý knihy jednou za měsíc vrací. Knihu jsem šla vrátit asi po 11 dnech, kdy jsem měla čas, vzhledem k tomu, že jsem s knihou nakupovala více věcí hlavně potravin a platila stravenkama a doplácela méně než stala kniha, bylo mi řečeno, že si má zákazník sám hlídat aby stravenkama platil jen potraviny a ne jiné zboží, tato pro mne nová informace mi byla dnes na informacích sdělena. Dale mi bylo řečeno že lze jen vyměnit zboží za jinou velikost, což u knihy je asi trochu mimo, řekla bych. Bud by měla být tato informace někde napsaná, nebo myslím, že by vás na to měl někdo upozornit, což se u mě nestalo. Jestliže to asi pokladní přehlídla, jak mi bylo řečeno tak nechápu proč to má odnášet zákazník.Prijde mi to dost nekorektní jednání.


Požadované řešení

Informovat zákazníky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2018 15:58, před 6 lety

Informace poskytnuté zaměstnancem podnikatele jsou pro podnikatele závazné a podnikatel by měl svůj závazek dodržet, neboť zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje.

Byl-li při nabízení služeb užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2018 10:38, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.