Počet nahlášených stížností: | 133 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Dne 16.9. 2018 jsme si objednali na prodejně v Brně sedací soupravu č. Zakázky 5587580. Před objednánín nám prodavačka sdělila, že to bude trvat 6-8 týdnu. Po uplynutí 8 týdnů jsem do obchodu volala a tam mi sdělili, že mi do kupní smlouvy napsali termín dodání 47. týden, což je týdnů 10, nikoliv řečených 6-8. Po uplynutí 47. týdnů jsem do obchodu volala a bylo mi řečeno, že sedací souprava dorazí 30.11. 2018. V pondělí 26. 11. 2018 jsem tady volala dopravci, abych si dohodla dopravu na příslušné datum a tam mi sdělili, že v systému je uveden termín naskladnění sedací soupravy až nejdřív 10. 12. 2018. To už bude ted týdnů 15. A ani tento termín mi zaručit nemohou
Sedací souprava Rino
Okamžité dodání sedací soupravy a finanční kompemzace.
|
Tweet |
Prodávající je povinen dodat zboží v čase ujednaném ve smlouvě. Pokud tak neučiní, porušil svou smluvní povinnost a v takovém případě odpovídá za škodu, která spotřebiteli vznikla v důsledku prodlení prodávajícího. Žádá-li spotřebitel náhradu škody, musí prokázat, že mu škoda vznikla, a že existuje příčinná souvislost mezi vznikem škody a porušením smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.