Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
již jsme v teto zalezitosti Billu kontaktoval a dva ze tří bodů stiznosti posoudili kladne , ale nechce se mne s tim spokojit a prosim o vas pravni nazor, pridal bych prilohy ale nevim jak ale stucne je to tak , že v popisu byla také sleva na např, plavani ale tato skutecnost nebyla naplnena - jejich argumenty mně nepřesvědčily
dostat slevu ve vysi cca 100 eur
|
Tweet |
V tomto případě bylo povinností společnosti zajistit i předání karty hosta. Vzhledem k nám dostupným informacím dle zákazníka bylo hotelem sděleno, že žádná karta se nevystavuje, ale ve vyjádření k reklamaci je tvrzeno, že si ji zákazník pouze nepřevzal. V tomto případě by tudíž o nároku na úhradu škody způsobené nesplněním povinnosti rozhodovalo, co lze prokázat - žádost o vystavení, odmítnutí převzetí, výzva k převzetí karty atd.
Společnost ITS BILLA TRAVEL s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Je-li mezi sranami spor o výši přiměřené slevy, spotřebitel může svůj nárok uplatnit u příslušného soudu žalobou. V takovém případě doporučujeme právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.