Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den. Dne 8.11.2018 jsem uskutecnil objednavku c: 104716727 v internetovem obchode MALL. Objednal jsem si mikrovlnou troubu a rychlovarnou konvici v hodnote 3898kc. Termin dodani byl 12.11.2018 na vzdejni misto Ulozenka - Rychnov nad Kneznou. Zbozi vsak deklarovany den nedorazilo, nacez jsem 12.11.2018 vecer na MALL zaslal vyplneni formular, ktery je na jejich strankach o odstoupeni od kupni smlouvy. Dalsi den mi prisel v sledovani objednavky pouze odkaz, ze se doruceni spozdi o den, dalsi den se situace opakovala. Takto to pokracovalo neustale. Nacez jsem kontaktoval infolonku, ze jsem ale od smlouvy odstoupil. Nasledujici tyden mi prisel e-mail, ze jsem si cast zasilky prebral. Natoto jsem opet volal na infolinku, kde pry vse proveri. Pry nastala chyba a zbozi jsem udajne neprebral. No ono nebylo co prebrat. Jednak jsem odstoupil od smlouvy, jednak nic nebzlo dodano. Nasledny telefonat byl opet z me strany ohledne vraceni financnich prostredku. V patek 23.11 jsem byl ujisten ze vse proveri, zaurguji a penize vrati, jakmile jim dojde zbozi zpet.
Osobne mne asi nemusi zajimat, jakeho dopravce si MALL zvolil, a to jestli vozi zbozi 14dni po CR. Tento problem je interni mezi MALL a dopravcem. Je moznost urgovat jiz po MALL nejen uhradu zaplacenzch prostredu, ale tez uroky z prodleni. Odstoupeni od kupni smlouvy bylo zaslano na MALL dne 12.11, coz je nyni vice jak 14 dnu od zakonne doby, doktere maji financni prostredky vratit.
S pozdravem a diky za odpoved.
Jiri Novak
1 × Samsung MS23F301TAS 1 × Electrolux EEWA7700R
Vraceni financni hotovosti vcetne uroku z prodleni.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Tohoto práva může spotřebitel samozřejmě využít i před převzetím zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal (v tomto případě, že zboží nepřevzal a nechal jej zaslat zpět prodávajícímu). Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážený pane Nováku,
děkuji Vám za zprávu a velice mne mrzí, že jste se setkal s touto nepříjemnou zkušeností v rámci Vaší objednávky.
Evidujeme, že dne 27.11.2018 Vám byla odeslána platba a to na účet, ze kterého byla platba hrazena.
Ještě jednou se omlouváme za komplikace a děkuji za Vaše pochopení.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Vážený pane Nováku,
děkuji Vám za zprávu a velice mne mrzí, že jste se setkal s touto nepříjemnou zkušeností v rámci Vaší objednávky.
Evidujeme, že dne 27.11.2018 Vám byla odeslána platba a to na účet, ze kterého byla platba hrazena.
Ještě jednou se omlouváme za komplikace a děkuji za Vaše pochopení.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Hodnocení:
Komentář: Dekuji Mallu za ohodnoceni pripadu. Jen, opravdu az po nekolika urgencich jsem obdrzel hotovost na ucet zpet. Jen nechapu, jestli v objednavkach ma MALL takovy "bordel" ze vubec jeste od nich nekdo neco bere. Za mne jen velke zklamani, ucet u MALL jsem zrusil.