Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#28233Nedoručená zásilka z ciziny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 hodin 25 minut

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2018, před 6 lety

Jiří Konopa

Znění stížnosti

Objednal jsem si zásilku z číny která se dle informace prodejce tváří jako doručená 22.11.2018 což potvrdila i moje dodací pošta ale bohužel zásilku jsem nepřevzal já ani nikdo z rodiny (jsme v práci) Sousedy v baráku jsem obešel a nikdo jí nepřevzal Do schránky se vejít nemohla a ani jsem tam zatím nenašel oznámení o uložení na dodací poště Dle vyjádření doručovatelky jí doručila jen si již nepamatuje jak protože má nyní spoustu zásilek Poradíte prosím jak dále postupovat Předem děkuji


Produkt

LF441946205CN


Požadované řešení

dohledání zásilky finanční náhrada za nedoručenou zásilku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2018 09:27, před 6 lety

Pokud nebyla poštovní zásilka dodána, má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci dle čl. 43 "Poštovních podmínek České pošty, s.p." Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem 100 Kč.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsm

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.