Počet nahlášených stížností: | 42 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Operátorka O2 mi sdělila, že výpověď na jejich službu lze podat jen telefonicky. Již několik měsíců, pokaždé, když se snažím kontaktovat jejich výpovědní oddělení (čekání na operátora cca 40 minut) mi sdělují, že výpověď nelze provést, neb mají výpadek systému. a tak stéle platíme za službu, kterou již dávno nevyužíváme.
jaroslava lackovská
Zákaznický účet
3606000798
|
Tweet |
Obecně platí, že pro právní jednání, kterým je i výpověď smlouvy, lze zvolit libovolnou formu. Pokud však byla formou obchodních podmínek ujednána potřebná forma výpovědi, je to pro strany závazné, avšak takové ujednání nesmí být ve vztahu se spotřebitelem nepřiměřené, jinak se k němu dle § 1815 občanského zákoníku nepřihlíží.
Dle aktuálních Všeobecných podmínek části VIII. Změna a ukončení Smlouvy článek 10 je stanoveno, že výpověď i odstoupení od smlouvy musí být vždy provedeno písemně a musí být doručeno druhé smluvní straně.
Společnost O2 Family, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své zákaznické linky nebo prostřednictvím e-mailu (info@o2family.cz, reklamace@o2family.cz). K dispozici je i elektronická samoobsluha (https://samoobsluha.o2family.cz/).
Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Případné spory mohou být řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.