Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#28236Lživá změna tarifu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 hodin 30 minut

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2018, před 6 lety

Ilona Kadlečková

Znění stížnosti

Dobry den, chtela jsem odejit od Vasi spolecnosti, ale pan(bohuzel si nepamatuji jmeno) mi slibil neomezene volani, sms a 500mb dat za 299korun, kdyz zustanu. Prijala jsem a dnes pres mobilni linku v 15:30 hodin jsme toto telefonicky potvrdily. Jenze jsem zjistila, ze mam nastaveno neomezene volani a placene sms. Po volani na infolinku, nam byli sdeleno, ze jsme to tak museli chtit, kdyz je to nastavene. Mohu se zeptat, jak je toto mozne? Dekuji Kadleckova


Produkt

Misto neomezeneho volani, sms a 500mb dat intenretu, bylo nastaveno neomezene volani, plavene sms a 500 mb internetu.


Požadované řešení

Potrestani zamestnance, ktery lhal a odstupeni od smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2018 08:39, před 6 lety

Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.