Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den, chtela jsem odejit od Vasi spolecnosti, ale pan(bohuzel si nepamatuji jmeno) mi slibil neomezene volani, sms a 500mb dat za 299korun, kdyz zustanu. Prijala jsem a dnes pres mobilni linku v 15:30 hodin jsme toto telefonicky potvrdily. Jenze jsem zjistila, ze mam nastaveno neomezene volani a placene sms. Po volani na infolinku, nam byli sdeleno, ze jsme to tak museli chtit, kdyz je to nastavene. Mohu se zeptat, jak je toto mozne? Dekuji Kadleckova
Misto neomezeneho volani, sms a 500mb dat intenretu, bylo nastaveno neomezene volani, plavene sms a 500 mb internetu.
Potrestani zamestnance, ktery lhal a odstupeni od smlouvy.
|
Tweet |
Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.