Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 6.6.2012 jsme zakoupili mobilní telefon Samsung GT-I8350HKAXEZ za cca 12tis Kč, který zhruba po roce používání vynechával ve vyzvnění. Chvíli zvonil, chvíli nezvonil - předpokládali jsme SW problém. Telefon vždy nošen v ochranném pouzdru Rozhodli jsme se pro reklamaci v záruční době
1-kolo (servis 1607008): reklamace neuznaná, vyjádření, že do telefonu vnikla neznámá kapalina a návrh opravy za 3500Kč
reakce 1.kolo: vrátili jsme reklamaci do druhého kola s tím, že do telefonu žádná kapalina nevnikla (uvedeno na reklamačním protokolu)
2-kolo (servis 1608587): vráceno bez opravy s vyjádření, že důvodem k reklamaci byl, že zákazník nesouhlasil s cenovou nabídkou na opravu (tedy nikoliv, že byl rozporovaný důvod zamítnutí z 1.kola)
reakce 2.kolo: stížnost odeslaná na Elektroworld a nyní očekáváme vyjádření od společnosti
Vnímáme reklamaci jako špatně vyřízenou a připojujeme stížnost na personál pobočky Havířská v Ústí nad Labem.
mobilní telefon Samsung-datum nákupu 6.6.2012
oprava závady v záruční době a omluva za zbytečně způsobené vícenáklady (čekání, cesty na prodejnu, ...)
|
Tweet |
V případě, že prodejce reklamaci zamítne s odůvodněním, se kterým kupující nesouhlasí, může si nechat výrobek posoudit nezávislým odborníkem - soudním znalcem, který určí příčinu vady a v případě vniknutí kapaliny je obvykle kvalifikovaný určit, jak oxidace pokročila. Pokud by byl posudek ve prospěch kupujícího, má nárok nejen na řádné vyřízení reklamace, ale i na proplacení ceny znaleckého posudku jako nákladu spojeného s reklamací.
Bohužel se společnost Electro World s.r.o. nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby oporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.
Na žádost společnosti jsme stížnost znovu otevřeli, aby mohla připojit své vyjádření.
Společnost Electro World s.r.o. již nevyužila možnosti reagovat, stížnost proto opětovně uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Hodnocení: