Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, česká pošta mi doručila obchodní balík, pojištěný, poslaný jako křehký z Rakouska. Obchodní balík měl číslo CA840104819AT, můstkový kód č. CE930727560VV. Obsah balíku došel rozbitý. Řádně jsem podala jsem reklamaci, zn. N/836/18, podle které náhradový požadavek měl uplatnit odesílat v Rakousku a Česká pošta o reklamaci prý rakouskou stranu informovala. Rakouský odesílatel tak učinil. Podle informací rakouské pošty dosud není reklamace od České pošty v Rakousku vůbec nahlášena. Proto není možné vyplatit náhradu škody rakouskému odesílateli balíku. Telefonní číslo 954400709 (mezinárodní reklamace a náhrady Praha) neustále vyzvání, ale nikdo nereaguje. Na písemnou žádost o vysvětlení tohoto problému od České pošty nikdo nereaguje.
Lenka Šimánková
Zřízení nápravy tak, aby mohla být náhrada rakouskému odesílateli balíku uhrazena
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman